- Деталі
- Новини
З метою якісного підбору претендентів на професійне навчання служба зайнятості Харківщини організувала онлайн-екскурсії до Харківського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості. Перший такий захід за допомогою Zoom відбувся 8 липня, до якого долучилися і безробітні, що перебувають на обліку в Красноградській районній філії Харківського ОЦЗ.
Учасники заходу отримали інформацію про освітні послуги Центру, побачили сучасні кабінети та майстерні, які оснащені всім необхідним для того, щоб слухачі за короткий термін навчання набули професійних вмінь і навичок, необхідних для подальшої роботи за новим фахом. Майстри виробничого навчання презентували професії, за якими здійснюється навчання. Навчання та проживання слухачів – зручне, комфортне, якісне та сучасне, а головне - доступне та безкоштовне для безробітних, які бажають опанувати обрану робітничу професію.
Всього ж протягом липня – вересня 2021 року заплановано провести 6 подібних заходів.
- Деталі
- Новини
Голова Красноградської районної ради Володимир Птишник привітав співробітників поліції та ветеранів служби із професійним святом - Днем Національної поліції України. Подякував працівникам Красноградського районного відділу поліції за віддану службу українському суспільству та високий професіоналізм і вірність присязі. Грамотами районної ради нагороджено Євгенія Воскобойника, Павла Абакумова та Романа Андрусенка.
Зі святом!
- Деталі
- Новини
- Деталі
- Новини
Запрошуємо на навчання!
Красноградська районна філія Харківського ОЦЗ запрошує всіх бажаючих долучитися до безкоштовного навчання за професією «швачка» для жінок в рамках проєкту «Підтримка економічного розвитку жінок та внутрішньо переміщених осіб в Україні. SEW Ukraine». Цільова аудиторія – жінки, що належать до вразливих категорій населення, в тому числі ВПО, жінки з інвалідністю та інші групи.
Даний проєкт – це 5-річна (2020-2025) ініціатива уряду Канади, спрямована на підтримку жінок шляхом їх працевлаштування та розвитку підприємництва в секторі легкої промисловості.
Проект SEW Ukraine впроваджується Канадською фундацією кооперативного розвитку (CDF Canada) у партнерстві з БО «Всеукраїнський благодійний фонд «ГОРЄНІЄ» та за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади.
Харківська обласна служба зайнятості є партнером у реалізації цієї ініціативи. Близько 1000 жінок пройдуть практичну підготовку за напрямом «швачка» в облаштованій у рамках проєкту на найсучаснішому рівні майстерні Харківського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості. Навчання перших 2 груп вже стартувало в червні поточного року. Крім того, на базі Харківського ЦПТО ДСЗ буде створено виробничий швейний кооператив.
В рамках проєкту планується проведення дистанційного теоретичного навчання за професією «швачка» у форматі он-лайн та практичної частини на базі Харківського центру професійно-технічної освіти ДСЗ.
Для опанування теоретичної частини необхідно мати комп’ютер або телефон з підключенням до мережі Інтернет. Теоретичне навчання розраховане загалом на 60 годин та триватиме 2 тижні. Пройти навчальну програму можна в будь-який зручний для слухача час.
Практичне навчання розраховане на 90 годин та триватиме 3 тижні. Практичні вправи передбачають заняття в навчальній майстерні Харківського центру професійно-технічної освіти ДСЗ з майстром виробничого навчання, виконання ручних робіт та робіт на швейному обладнанні – сучасних швейний машинах та оверлоках. Проходження навчання для учасників є безкоштовним.
Після проходження навчання учасницям проєкту буде надана допомога в працевлаштуванні на підприємствах легкої промисловості або у відкритті власної справи, що дасть можливість працювати як самозайнята особа.
За додатковою інформацією звертайтеся до фахівців Красноградської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою: м. Красноград, вул. Соборна, 81А або за тел. (05744) 73287.
- Деталі
- Новини
До служби зайнятості в один клік за допомогою QR-кодів
З метою максимального наближення послуг служби зайнятості до всіх верств населення та орієнтуючись на зміни у сучасному світі технологій і новацій, у використання введені QR-коди, за допомогою яких потрапити до Інтерент-ресурсів служби зайнятості можна в один клік з будь-якого мобільного гаджету.
Тепер, щоб увійти на офіційний портал Державної служби зайнятості потрібно мати мобільний телефон або планшет, на якому встановлена спеціальна програма для сканування QR-кодів.
Використовуючи QR-коди ви зможете:
- подати заяву для реєстрації у службі зайнятості он-лайн із використанням сайту державних послуг "ДІЯ";
- ознайомитися з правами та обов’язками безробітного;
- ознайомитися з актуальними вакансіями;
- записатися на відвідування із використанням електронної черги.
Спробуйте та переконайтесь, що це швидко та зручно!
- Деталі
- Новини
Управління соціального захисту населення Красноградської районної державної адміністрації повідомляє, що з 01 травня 2021 року право на субсидії втратять ті, хто:
– здійснив покупку квартири, земельної ділянки, транспортного засобу (крім мопеда або причепа), товарів довгострокового використання на суму понад 50 тисяч гривень одноразово протягом року, що передує року звернення за субсидією;
– має банківський депозит у сумі понад 100 тисяч гривень;
– здійснив купівлю-продаж валюти та банківських металів протягом року до звернення за субсидією на суму понад 50 тисяч гривень;
– має заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг та з оплати аліментів понад три місяці;
– має авто, якому менш ніж 5 років з дати випуску;
– має два і понад автомобілів, яким немає 15 років з дати випуску;
– не має доходів і при цьому ніде не навчався, не працював, не мав статусу безробітного;
- за наявності у конкретного члена домогосподарства та члена сім’ї особи зі складу домогосподарства двох житлових приміщень (квартири або будинку). При цьому не враховуються наявні у власності кімнати в гуртожитку, а також квартири та будинки (незалежно від їх кількості та місця реєстрації особи), які:
розташовані в сільській місцевості,
знаходяться на тимчасово окупованих територіях і територіях на лінії зіткнення,
перебувають у спільній власності (сумісній або частковій),
непридатні для проживання.
При цьому до міських населених пунктів належать міста і селища міського типу, до сільських – села і селища.
- Деталі
- Новини
Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
Відповідно до ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Повернути сплачену за товар грошову суму або замінити товар можливо лише у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, а саме, недоліків, які роблять неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виникли з вини виробника (продавця, виконавця), після їх усунення проявляються знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділені хоча б однією з нижченаведених ознак, а саме:
- вони взагалі не можуть бути усунуті;
- їх усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів (без згоди на подовження ремонту від споживача);
- вони роблять товар суттєво іншим.
У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.
Зазначені вимоги пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
Продавець не має права відправляти споживача до сервісного центру або до виробника, він зобов’язаний прийняти товар на ремонт та власним коштом передати товар до сервісного центру.
Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, сервісному центру, виробнику та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, сервісного центру, виробника.
На письмову вимогу споживача на час ремонту Вам може надаватися (з доставкою) товар аналогічної марки незалежно від моделі.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
При прийманні товару на ремонт споживачеві має бути виданий відповідний документ (квитанція про прийом на ремонт, акт прийому товару тощо). При підписанні цього документу зверніть увагу на наступне:
– в акті прийому має бути описаний стан товару, наявні механічні ушкодження, зовнішній вигляд тощо, інакше Ви не зможете довести, що працівники сервісу завдали вашому товару подряпини чи потертості.
– зверніть увагу на строки проведення ремонту. Ремонт строком більше 14 днів можливий лише за згодою споживача. Ви маєте право не погоджуватись та заперечувати проти встановлення більш тривалого строку гарантійного ремонту. Таке ваше заперечення дасть вам право:
а) на стягнення неустойки за прострочення ремонту товару, починаючи з 15-го дня, у розмірі 1% від вартості товару за кожен день прострочення ремонту;
б) право звернутися до магазину з вимогою про повернення грошей за товар або заміну товару у зв’язку з тим, що оскільки ремонт триває більше 14 днів без згоди споживача
– обов’язково вказуйте не лише свій номер телефону, а й поштову адресу.
Після закінчення ремонту у гарантійному талоні (акті виконаних робіт тощо) повинен бути зроблений запис щодо недоліку, який підлягав ремонту. Якщо протягом гарантійного строку той самий дефект проявиться знову – Ви матимете змогу звернутися до продавця з вимогою про повернення грошей або заміну товару.
У випадку, якщо сервісний центр надає висновок про те, що товар не підлягає гарантійному ремонту, оскільки дефект виник з вини споживача, у вас є право самостійно здійснити експертизу товару щодо встановлення причин появи дефекту або вимагати її проведення від продавця. Продавець (виконавець, виробник) зобов’язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
За більш детальною інформацією та необхідною консультацією або роз’ясненням, Ви можете звертатися до відділу «Красноградське бюро правової допомоги» Харківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м.Красноград, вул. Бєльовська, 90, 3 поверх, каб.30, контактний номер телефону 7-05-29 та за телефоном гарячої лінії системи БПД 0 800 213 103.