- Деталі
- Новини
Е-лікарняні стають підставою для призначення допомоги після зміни статусу на «готово до сплати»
Щодня в Україні зростає кількість медичних висновків про тимчасову непрацездатність, які лікарі створюють для пацієнтів замість видачі звичних паперових лікарняних. Сьогодні за даними НСЗУ сформовано вже майже 177 тисяч медвисновків, 92,9% з яких – у разі захворювання або травми загального характеру.
Як і паперові, автоматично сформовані на підставі медвисновку е-лікарняні є підставою для отримання матеріального забезпечення від Фонду соціального страхування України.
Однак на відміну від паперових листків, які видаються після одужання, електронний лікарняний сформується після засвідчення початку тимчасової непрацездатності працівника медичним висновком.
Такий лікарняний з першого дня доступний для перегляду в особистих кабінетах пацієнта та страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України і одразу має статус «закритий». Але використати його для призначення матеріального забезпечення роботодавець може лише після завершення визначеного у ньому періоду непрацездатності – аби відслідковувати це було легше, статус е-лікарняного автоматично зміниться на «готово до сплати».
Портал електронних послуг: https://portal.pfu.gov.ua
Гаряча лінія з питань користування кабінетом страхувальника: 0-800-503-753
Призначити працівнику матеріальне забезпечення на підставі готового до сплати е-лікарняного роботодавець має упродовж не більш ніж 10 календарних днів з дня закінчення періоду тимчасової непрацездатності. Тоді як у випадку паперових лікарняних призначення матеріального забезпечення має відбуватись упродовж 10 календарних днів з дня отримання лікарняного від працівника. Ще 5 робочих днів після призначення допомоги як для паперових, так і е-лікарняних відведено на подання заяви-розрахунку.
Процедура призначення, розрахунку та виплати матеріального забезпечення за е-лікарняними не змінилась, однак якщо роботодавець має декілька листків непрацездатності різних видів, він має подати дві заяви-розрахунки окремо: за паперовими і електронними лікарняними. Це пов’язано з тим, що в е-лікарняних відсутня серія та оновлено коди причин тимчасової непрацездатності.
Детальніше щодо особливостей оформлення заяв-розрахунків за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/975846
Гаряча лінія з питань оплати е-лікарняних: 0-800-501-892
Подати заяву-розрахунок за е-лікарняними можливо:
- в електронному виді за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення із застосування електронного підпису/печатки (так до Фонду подають вже близько 80% заяв-розрахунків),
- або на паперових носіях.
Зверніть увагу, що наявний в електронному кабінеті страхувальника інтерфейс для подання заяв-розрахунків наразі не має функціональної реалізації. У випадку подання роботодавцем заяви-розрахунку через кабінет на сайті Пенсійного фонду України така заява-розрахунок не передається до органів Фонду соціального страхування України. Скористайтесь клієнтським спеціалізованим програмним забезпеченням.
Детальніше про дії роботодавця, якщо його працівнику відкрили електронний лікарняний: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977004
Як діяти працівнику, якщо йому відкрили е-лікарняний: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/976983
- Деталі
- Новини
- Деталі
- Новини
Шановні роботодавці Красноградщини!
Центри зайнятості здійснюють пошук та підбір персоналу за фахом і за рівнем професіоналізму, для всіх суб’єктів господарювання. Для того щоб центр зайнятості дізнався про Вашу потребу в працівниках, необхідно подати форму звітності №3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)».
Подаючи форму звітності №3-ПН, ви інформуєте про потребу в працівниках, а центр зайнятості допомагає Вам знайти працівників. Вчасно подана форма звітності може показати Ваші наміри прийняти на роботу працівника-інваліда або когось із числа громадян, які мають додаткові гарантії у працевлаштуванні, для заповнення квоти. Форма подається не пізніше 10 робочих днів з дати відкриття вакансії. Нагадаємо: датою відкриття вакансії є наступний день після створення робочого місця або припинення трудових відносин з працівником, робоче місце якого стає вакантним. Ще важливий момент: подавати форму потрібно завжди, навіть тоді, коли ви самостійно, без допомоги служби зайнятості, шукаєте працівника. У цьому випадку в графі 5 розділу I вказуєте «Ні».
При заповненні форми звітності №3-ПН використовуйте Порядок №316. У ньому докладно описаний алгоритм заповнення звіту. Форма складається з двох розділів. Розділ I заповнюєте завжди. Тут відображаєте основні дані про вакансії. Розділ II заповнюєте і подаєте тільки тоді, коли для пошуку вакансії ви хочете зплучити центр зайнятості (в графі 5 розділу I вписано «Так»). В цьому розділі вказуєте основні характеристики вакансії та вимоги до претендентів. В одному звіті заповнюєте окремий розділ II до кожного запису в розділі I, в графі 5 якої вписали «Так».
Форма №3-ПН подається до центру зайнятості незалежно від місцезнаходження Вашого підприємства (п. 1.3 Порядку №316). Якщо працівники потрібні в підрозділ, який знаходиться в іншому населеному пункті, звіт можна подати в будь-який найближчий центр зайнятості.
Якщо у Вас є питання щодо заповнення або подачі форми №3-ПН Ви можете зателефонувати до відділу взаємодії з роботодавцям Красноградської районної філії ХОЦЗ за телефоном 7-17-44 або безпосередньо за адресою м. Красноград, вул. Соборна, 81 А».
- Деталі
- Новини
Шановний пане Євгене!
Прийміть щирі вітання з нагоди Дня народження!
Бажаємо, аби оптимізм кожного дня супроводжував Вас, а незгоди ніколи не ступали на поріг. Хай всі задумані плани обов’язково реалізуються. Щедрої долі, невичерпної енергії, яскравих вражень та незрадливої удачі.
Зичимо Вам міцного здоров’я та довгих, насичених цікавими подіями, років життя.
З повагою
Голова районної ради Володимир Птишник та депутатський корпус VIIІ скликання
- Деталі
- Новини
Як діяти роботодавцю, якщо його працівнику відкрили е-лікарняний?
Уже з вересня заклади охорони здоров'я мають повністю перейти на формування медичних висновків замість видачі пацієнтам звичних паперових листків непрацездатності.
Е-лікарняні формуються автоматично одразу після створення медичного висновку, якщо пацієнт є застрахованою особою – тобто має офіційне працевлаштування, є ФОП тощо. Також е-лікарняний автоматично відкриється для одного із застрахованих батьків, якщо медичний висновок сформовано для дитини, яка потребує догляду.
Як діяти роботодавцю, якщо його працівнику відкрили е-лікарняний?
- Якщо щодо страхового випадку працівника сформують електронний медичний висновок про тимчасову непрацездатність замість видачі паперового лікарняного, на його підставі автоматично сформується е-лікарняний.
- Одразу після створення медичного висновку, працівник повинен повідомити про це роботодавця зручним обом способом. Краще завчасно обговорити на підприємстві, як саме працівники будуть повідомляти про свою тимчасову непрацездатність.
- Сповіщення про відкриття е-лікарняного надійде роботодавцю в кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Портал електронних послуг: https://portal.pfu.gov.ua
Гаряча лінія з питань користування кабінетом страхувальника: 0-800-503-753
- Сформований е-лікарняний стане доступним для перегляду у день його створення. Він одразу матиме статус «Закритий», а після завершення терміну тимчасової непрацездатності працівника його статус зміниться на «Готовий до сплати». З цього моменту е-лікарняний стає підставою для надання матеріального забезпечення.
- На призначення працівнику матеріального забезпечення відведено не більше 10 календарних днів з дня закінчення періоду тимчасової непрацездатності, визначеного е-лікарняним.
- Готовий до сплати е-лікарняний друкується або залишається в електронному вигляді (за рішенням роботодавця).
- Кадрова служба або відповідальна особа кадрової служби визначає страховий стаж застрахованої особи (пільги) та кількість календарних днів непрацездатності, що підлягають оплаті за рахунок коштів роботодавця та Фонду соціального страхування України. Зазначена інформація (за бажанням або визначенням роботодавця) формується у паперовому або електронному вигляді.
- Е-лікарняний, відомості щодо визначеного страхового стажу та кількості днів непрацездатності, що підлягають оплаті, передаються до комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства.
- Комісія із соціального страхування на підприємствах продовжує свою роботу та зберігає весь обсяг функцій, передбачених Положенням про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 13.
Положення про комісію: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958640
- Рішення про призначення або відмову у призначенні матеріального забезпечення комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства передає до підрозділу бухгалтерії підприємства, який нараховує матеріальне забезпечення.
- Бухгалтерією здійснюється розрахунок матеріального забезпечення на підставі е-лікарняного (за необхідності його паперової роздруківки) та рішення комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства. Даний розрахунок записується в електронному або паперовому вигляді (за рішенням роботодавця) та відображається в бухгалтерських проводках.
- Заповнюється заява-розрахунок та подається до відділення Фонду за місцем обліку.
Роз'яснення щодо заповнення заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення (загальне): http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/960180
Щодо особливостей оформлення заяв-розрахунків за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/975846
Гаряча лінія з питань оплати е-лікарняних: 0-800-501-892
- Подати заяву-розрахунок за е-лікарняними можливо:
- в електронному виді за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення із застосування електронного підпису/печатки,
- або на паперових носіях.
- Більшість роботодавців вже перейшли на електронний документообіг з Фондом соціального страхування України – близько 80% заяв-розрахунків подаються до Фонду онлайн.
- Зверніть увагу, що наявний в електронному кабінеті страхувальника інтерфейс для подання заяв-розрахунків наразі не має функціональної реалізації. У випадку подання роботодавцем заяви-розрахунку через кабінет на сайті Пенсійного фонду така заява-розрахунок не передається до органів Фонду соціального страхування України. Скористайтесь клієнтським спеціалізованим програмним забезпеченням.
- Подати заяву-розрахунок до ФССУ роботодавець має не пізніше 5 робочих днів з моменту прийняття рішення про призначення матеріального забезпечення комісією (уповноваженим).
- Якщо роботодавець має декілька листків непрацездатності різних видів, він має подати заяви-розрахунки окремо за паперовими і е-лікарняними.
- Упродовж одного місяця з дня виплати допомоги працівнику роботодавець направляє до Фонду повідомлення про проведення виплат за встановленою формою. Це також можна зробити в електронному виді.
- Деталі
- Новини
Як діяти працівнику, якщо йому відкрили е-лікарняний?
Поступово Україна переходить на автоматичне формування е-лікарняних замість видачі паперових листків непрацездатності. Уже з вересня всі заклади охорони здоров'я мають повністю перейти на формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність.
Як діяти працівнику, якщо йому відкрили е-лікарняний?
- Якщо працівник є застрахованою особою, то в разі оформлення лікарем медичного висновку про тимчасову втрату працездатності для нього автоматично сформується е-лікарняний. Також е-лікарняний автоматично відкриється в разі оформлення медичного висновку для дитини застрахованої особи, яка потребує догляду.
- Одразу після створення медичного висновку потрібно повідомити про це роботодавця. Це можна зробити будь-яким зручним обом способом, наприклад, телефоном.
- Якщо працівник має ЕЦП, він зможе переглянути свій е-лікарняний в особистому кабінеті застрахованої особи на сайті Пенсійного фонду України. Але зазвичай у цьому немає потреби – усю необхідну інформацію щодо е-лікарняного роботодавець бачить у власному кабінеті страхувальника.
- Водночас, роботодавець бачить лише загальну інформацію щодо тимчасової непрацездатності свого працівника, необхідну для призначення матеріального забезпечення – йому недоступний ані діагноз, ані інші приватні відомості застрахованої особи.
- Не потрібно передавати роботодавцю медичний висновок про тимчасову непрацездатність – він містить персональні дані і не призначений для сторонніх. Також медичний висновок не є підставою для нарахування матеріального забезпечення.
- Якщо працівник не одужає у визначений в першому медичному висновку термін, лікар створить наступний медичний висновок, який продовжить тимчасову непрацездатність – про це потрібно повідомити роботодавця.
- Одразу після завершення періоду тимчасової непрацездатності е-лікарняний працівника змінює свій статус на «Готовий до сплати».
- З цього моменту роботодавець має упродовж не більш ніж 10 календарних днів призначити працівнику матеріальне забезпечення, а після дати призначення не пізніше ніж через 5 робочих днів сформувати і передати до ФССУ заяву-розрахунок.
- Саме від дати подання роботодавцем заяви-розрахунку залежить дата фінансування допомоги від Фонду працівнику.
- Ми радимо не втрачати зв’язок із роботодавцем, цікавитись станом оформлення заяви-розрахунку і знати точну дату її подання.
- Знаючи точну дату подання заяви-розрахунку за своїм е-лікарняним, працівник може слідкувати за станом фінансування онлайн у телеграм-каналі Фонду: https://t.me/socialfund.
- Інформація щодо профінансованих дат, у які роботодавцями було подано заяви-розрахунки, оновлюється у телеграм-каналі за тегом #фінансування_оперативно. Зазвичай проходить декілька банківських днів, доки після здійснення фінансування кошти надійдуть на рахунки роботодавців для виплати допомог працівникам.
- Однак аби працівники могли точно дізнатись, чи кошти вже перераховано їх роботодавцю, ми ввели у телеграм-каналі додаткову звітність за тегом #фінансування_страхувальників – інформація оновлюється у розрізі регіонів і означає, що кошти за заявами-розрахунками, поданими по наведену дату, вже знаходяться на рахунку роботодавця.
- Після того, як кошти надійдуть на рахунок, роботодавець має виплатити допомогу працівнику у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після отримання коштів від ФССУ.
- Деталі
- Новини
- Деталі
- Новини
Шановна пані Юліє!
Прийміть щирі вітання з нагоди Дня народження!
Бажаємо, аби оптимізм кожного дня супроводжував Вас, а незгоди ніколи не ступали на поріг. Хай всі задумані плани обов’язково реалізуються. Щедрої долі, невичерпної енергії, яскравих вражень та незрадливої удачі.
Зичимо Вам міцного здоров’я та довгих, насичених цікавими подіями, років життя.
З повагою
Голова районної ради Володимир Птишник та депутатський корпус VIIІ скликанн
- Деталі
- Новини
Інформаційно-роз’яснювальна робота з громадянами, які засуджені до покарань, не пов’язаних з позбавленням волі
Найефективнішим захистом і попередженням повторних правопорушень громадян, які засуджені до покарань, не пов’язаних з позбавленням волі, є їх легальна зайнятість. Для формування чіткого професійного плану та подальшої адаптації в професійне середовище цих громадян важливе місце займає інформаційно-роз’яснювальна робота, яку проводять фахівці служби зайнятості спільно із соціальними партнерами.
У приміщенні Красноградського районного відділу філії Державної установи «Центр пробації» в Харківській області 17 серпня 2021 року відбулася робоча зустріч фахівців пробації, Красноградської районної філії Харківського обласного центру зайнятості, Комунального закладу «Красноградський центр соціальних служб», відділу «Красноградське бюро правової допомоги».
Учасники зустрічі обмінялися інформаційними матеріалами що стосуються основних напрямків діяльності кожної установи з умовно засудженими громадянами.
У ході зустрічі обговорено важливі аспекти співпраці щодо виявлення причин протиправної поведінки громадян, здійснення соціально-профілактичної роботи щодо запобігання негативним явищам та їх подолання, дотримання здорового способу життя, протидії насильству. Начальник відділу активної підтримки безробітних Красноградської районної філії ХОЦЗ Людмила Гнатенко запросила соціальних партнерів до проведення індивідуальних інформаційно-консультаційних зустрічей з громадянами, спрямованих на роз΄яснення чинного законодавства щодо легальної зайнятості, мотивації суб΄єктів пробації до працевлаштування та ознайомлення з послугами соціальної служби та правової допомоги.
- Деталі
- Новини
Управління соціального захисту населення Красноградської районної державної адміністрації повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів України від 04 серпня 2021 р. № 803 «Деякі питання соціальної підтримки багатодітних малозабезпечених сімей» запроваджено у 2021 році виплату одноразової грошової допомоги на дітей з багатодітних малозабезпечених сімей для підготовки до навчального року у сумі 2 000 гривень на кожну дитину.
Право на відповідний вид допомоги матимуть одержувачі державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям з числа багатодітних сімей.
Витрати на виплату одноразової грошової допомоги відшкодовуються за рахунок коштів державного бюджету.
Одноразова грошова допомога виплачується багатодітним сім’ям, які станом на 1 серпня 2021 р. є одержувачами державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.
Одноразова грошова допомога призначається на кожну дитину з багатодітної малозабезпеченої сім’ї, яка станом на 1 серпня 2021 р. має вік 6 —18 років (включно).
Одноразова грошова допомога надається у розмірі 2 000 гривень на кожну дитину.
Виплата одноразової грошової допомоги проводиться структурними підрозділами з питань соціального захисту населення за матеріалами справ одержувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям з числа багатодітних сімей без звернення таких одержувачів.