Берестинська районна Рада
  • Новини
    • Оголошення
  • Структура Ради
    • Керівництво
    • Виконавчий апарат
    • Повноваження та функції
    • Депутати
      • Депутати попередніх скликань
    • Депутатські фракції
    • Постійні комісії
    • Президія райради
    • Відділи
      • Загальний відділ
      • Сектор бухгалтерського обліку та розвитку місцевого самоврядування виконавчого апарату районної ради
  • Документи
    • Рішення сесій райради
    • Нормативно-правові документи районної ради
    • Протоколи комісій
    • Програми
    • Регламент ради
    • Довідкова інформація
  • Діяльність
    • Відео пленарних засідань та постійних комісій
    • План діяльності
    • Регуляторна діяльність
      • Оприлюднення проектів
      • Відстеження результативності
      • Інше
  • Наш район
    • Символіка району
    • Історія району
    • Фотогалерея
    • Почесні громадяни
    • Карта району
    • Територіальні громади
      • Красноградська територіальна громада
      • Зачепилівська територіальна громада
      • Кегичівська територіальна громада
      • Наталинська територіальна громада
      • Сахновщинська територіальна громада
      • Старовірівська територіальна громада
  • Публічна інформація
    • Оприлюднена публічна інформація
    • Повідомлення
    • Подати петицію

ptychnykШановні відвідувачі!

Вітаю Вас на сторінках сайту Берестинської районної ради!

Берестинський район – це регіон, який добре відомий здобутками виробників, неповторними краєвидами, успіхами мистецьких колективів та досягненнями спортсменів. Працьовиті, доброзичливі та щирі люди – гордість району.

Берестинська районна рада є органом місцевого самоврядування, що представляє спільні інтереси територіальних громад міста, сіл та селищ Берестинського району. До районної ради VIII скликання обрано 38 депутатів, через яких здійснюється гарантоване державою право та реальна здатність територіальних громад вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції та законів України.

На сайті Ви зможете ознайомитися з життєдіяльністю району, отримати повну та достовірну інформацію про діяльність районної ради, ознайомитися з нормативною базою, проектами та рішеннями сесій, роботою постійних комісій та виконавчого апарату.

Ми працюємо для Вас, сподіваємось, що наш сайт стане корисним і цікавим.

З повагою, заступник голови Берестинської районної ради Тетяна ДУРАЧЕВСЬКА.

  • Ви тут: 
  • Головна

Розпорядження голови районнної ради від 30 вересня 2021 року № 42 "Про скликання ХІІ сесії районної ради VІІІ скликання"

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
11 жовтня 2021

Розпорядження

Резолюція ХХІ Всеукраїнської наради-семінару з актуальних питань децентралізації

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
01 жовтня 2021

Резолюція XXI Всеукраїнської наради-семінару 

 

До уваги мешканців району

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
27 вересня 2021

Відповіді на поширені запитання щодо е-лікарняних

Уже з першого жовтня електронні лікарняні повністю замінять своїх паперових попередників. Упродовж наступних двох тижнів інформаційні системи, протоколи обміну даними і правила створення медичних висновків доопрацюють – аби врахувати помилки і нюанси, до яких виникали питання у лікарів, працівників і роботодавців під час тестового періоду.

Тож у жовтні деякі норми, що діють зараз, будуть модернізовані. Наприклад, зміниться термін формування медвисновку і номер е-лікарняного.

Але більшість положень залишаться чинними – головні з них ми докладно роз’яснили у серії публікацій про електронні лікарняні (у телеграм-каналі https://t.me/socialfund їх можна зручно знайти за тегом #елікарняні). Щодо інших консультували у коментарях в соцмережах і під час індивідуальних звернень.

Публікуємо відповіді на найпоширеніші із запитань, які ми отримуємо від застрахованих осіб і їх роботодавців, та які ще не висвітлювали в роз’ясненнях:

Як зрозуміти, отримав працівник невиробничу травму або мав загальне захворювання, якщо йому створено е-лікарняний з причиною непрацездатності «1»?

В електронних лікарняних причина непрацездатності вказується за оновленими кодами – вони відрізняються від визначених для паперових листків непрацездатності. Якщо в паперових лікарняних для загального захворювання та травми невиробничого характеру визначено два різні коди, то в електронному в обох випадках вказується код «1 - Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві».

Діагноз – персональні дані працівника. Тож з’ясовувати деталізовану причину непрацездатності не варто.

Коли в паперових лікарняних зазначено, що працівник мав травму невиробничого характеру, роботодавці запитують в співробітника пояснення. Чи потрібно це роботи у випадку е-лікарняних?

Роботодавці брали в працівників пояснення щодо обставин травмування, аби правильно призначити матеріальне забезпечення. Адже допомога по тимчасовій непрацездатності не надається, наприклад, у разі одержання травми при вчиненні кримінального правопорушення, навмисного заподіяння шкоди своєму здоров’ю, хвороби або травми через сп’яніння тощо.

Оскільки в е-лікарняних неможливо визначити, мав працівник травму або загальне захворювання, запитувати таке пояснення не потрібно.

Водночас, в е-лікарняному наявна помітка щодо ознак алкогольного чи наркотичного сп’яніння. Якщо тимчасова непрацездатність працівника пов’язана зі сп’янінням, комісія з соціального страхування підприємства має відмовити в призначенні допомоги.

Якщо працівник має довготривале захворювання, то йому оплатять е-лікарняний лише після одужання?

До уваги мешканців району

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
27 вересня 2021

«Легалізація трудових відносин - гарантія гідного життя!

Легалізація трудових відносин включає в себе, в основному, два аспекти: це легалізація зайнятості та легалізація заробітної плати.

Нелегальна зайнятість – це, звичайно, використання роботодавцями найманої робочої праці без належного оформлення трудових відносин. Для цього роботодавцями крім традиційного використовуються й інші способи: це так звані стажування чи застосування випробувального терміну або оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час. При цьому роботодавці здебільшого трактують ці поняття на свій лад, переконуючи себе, що на цей період можна працівників офіційно не оформляти.

Цікаве питання також працевлаштування найманих працівників під виглядом укладення з ними цивільно-правових договорів. При цьому не виникають трудові відносини, які регулюються трудовим законодавством і працівник не має права на відпустки та оплату лікарняних. Проте слід брати до уваги, що цивільно-правові договори застосовуються, як правило, для виконання конкретної роботи, що спрямована на одержання результатів праці, і у разі досягнення цієї мети договір вважається виконаним і дія його припиняється.

Що стосується «тіньової» заробітної плати, або так званої заробітної плати «в конвертах» – тут також багато цікавого.

Інколи підприємства (особливо це стосується малого бізнесу) платять своїм працівникам дві заробітні плати: офіційну і неофіційну. Це вигідно роботодавцю, і працівник, ніби, не ображається, оскільки йому надається можливість заощадити на податку з доходів фізичних осіб. Тільки ось ні керівники таких підприємств, ні їх працівники не замислюються про ті наслідки, які можуть виникнути.

Небезпека «тіньової» зарплати, як і «тіньової» зайнятості, полягає не тільки у тому, що бюджет недоотримує кошти, а особливо в тому, що люди не матимуть змоги отримати пенсію, яка відповідає рівню їхньої реальної зарплати.

У разі вивільнення у випадку скорочення чисельності або штату працівників, або ж при виникненні проблем зі здоров’ям, працівник не отримає компенсаційних виплат і оплати лікарняного листа, або вони розраховуватимуться тільки з офіційної, малої заробітної плати.

Таким чином, влаштовуючись на роботу неофіційно, працівник повинен чітко усвідомлювати: якщо зарплату виплачують «в конверті», це означає, що роботодавець, швидше за все, не укладе трудовий договір, а також не здійснюватиме відрахування з неофіційної зарплати єдиного соціального внеску, а це неминуче призведе до того, що: вимагатимуть працювати понад норму, а то і без вихідних без додаткової оплати праці; не буде доплат за роботу в нічний час, за наднормативні роботи і роботу у святкові дні, а також індексації заробітної плати у зв’язку із зростанням індексу інфляції; не буде вихідної допомоги при звільненні працівника через скорочення штатів; не буде ніяких соціальних гарантій, передбачених для працівника; не буде права на відпустку, в тому числі, і на відпустку в зв’язку з вагітністю, пологами і для догляду за дитиною, грошової компенсації за невикористану відпустку; не буде права на достроковий вихід на пенсію (якщо робота пов’язана з шкідливими умовами праці); не буде права на охорону праці; працівник не матиме змоги зареєструватись в центрі зайнятості як безробітний та отримати відповідну допомогу та багато інших негативних наслідків.

Нагадуємо, що з метою наведення порядку в сфері оплати праці нещодавно були внесені докорінні зміни до статті 265 Кодексу законів про працю України щодо відповідальності за порушення законодавства про працю.

Якщо раніше до роботодавців за порушення трудового законодавства інспектори з питань праці могли застосовувати тільки адміністративні санкції, то відтепер все змінилось: крім адміністративних, з’явились і фінансові санкції, і розміри їх вражають! До речі, ці штрафи накладаються не тільки на юридичних осіб, але й на роботодавців – фізичних осіб – підприємців.

Тож вкотре закликаємо роботодавців та громадян зробити крок назустріч суспільству –  легалізувати найману працю та відмовитись від «чорної» зарплати в «конвертах».

До уваги мешканців району актуальна інформація Красноградської районної філії Харківського обласного центру зайнятості

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
27 вересня 2021

Резюме як сучасний інструмент пошуку роботи  

РЦЗ 

Одним із напрямків діяльності Красноградської районної філії Харківського обласного  центру зайнятості  є   профорієнтаційна робота з  випускниками навчальних закладів району.

Вже третій рік на базі Красноградського коледжу Комунального закладу "Харківська гуманітарно - педагогічна академія" Харківської обласної ради функціонує профорієнтаційний «Центр кар΄єри» для випускників закладу.

 Діяльність «Центру кар΄єри» проводиться з метою інформування студентської молоді про сучасні послуги та сервіси Державної служби зайнятості,  адаптації майбутніх педагогів до умов сучасного ринку праці, мотивації до продовження навчання чи активного пошуку легальної роботи в Україні за  спеціальністю.

          23 вересня 2021 року в приміщенні Красноградської районної філії Харківського обласного центру зайнятості для студентів, які навчаються за спеціальністю «Трудове навчання та технології», проведено перше в цьому навчальному році засідання Центру на тему «Резюме як сучасний інструмент пошуку роботи».

Фахівець філії ознайомила присутніх із сучасними джерелами пошуку роботи, серед яких, одним із найактуальніших  є пошук роботи за допомогою резюме.

Випускники дізналися про види, структуру та вимоги до змісту резюме та  супроводжувального листа.

 Під час тренінгових вправ  учасники навчилися визначати ключові вміння, навички та особисті якості майбутнього педагога, які доцільно відобразити в резюме.

 Крім того, студентів ознайомили з можливостями Освітнього порталу державної служби зайнятості, освітніми онлайн ресурсами та сайтами з пошуку роботи, використання яких сприятиме удосконаленню навичок пошуку роботи випускниками в майбутньому. 

Розпорядження голови районної ради від 24 вересня 2021 року № 41 Про скликання ХІ позачергової сесії районної ради VІІІ скликання

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
24 вересня 2021

Розпорядження голови районної ради від 24 вересня 2021 року № 41 Про скликання ХІ позачергової сесії районної ради VІІІ скликання

Перспективний графік проведення засідань постійних комісій XІ позачергової сесії районної ради

До уваги мешканців району

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
22 вересня 2021

Муніципальна няня: що треба знати батькам

Понад два роки тому було запровадженого послугу з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня». Так, відповідно до Порядку відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2019 року № 68, батьки у яких є діти до трьох років, можуть офіційно найняти на роботу няню і отримувати за це щомісячну компенсацію в розмірі прожиткового мінімуму на дітей віком до шести років, установленого на 1 січня відповідного року (1921 грн. станом на 2021 рік), а у випадку догляду за дитиною з інвалідністю, дитиною, хворою на тяжкі захворювання − у двох розмірах прожиткового мінімуму. Послуга «муніципальна няня» − послуга, що надається для підтримки батьків, опікунів дитини для забезпечення догляду за дитиною. Компенсація послуги «муніципальна няня» надається її отримувачам за умови зайнятості кожного з батьків, опікунів дитини відповідно до Закону України «Про зайнятість населення», за винятком тих отримувачів, які здійснюють догляд за дитиною з інвалідністю, дитиною, хворою на тяжкі захворювання, а також отримувачів послуги «муніципальна няня», у яких одночасно народилося троє і більше дітей.

Хто може бути муніципальною нянею?

Муніципальна няня − будь-яка фізична особа – підприємець або юридична особа, яка надає послугу з догляду за дітьми та з якою укладено договір про здійснення догляду за дитиною до трьох років, крім державних і комунальних закладів дошкільної освіти, батьків та опікунів дитини. Муніципальна няня може здійснювати догляд одночасно не більше ніж за трьома дітьми, за винятком догляду за дітьми з багатодітної сім’ї.

Як скористатись послугою «муніципальна няня»?

Між отримувачем послуги «муніципальна няня» та муніципальною нянею укладається письмовий договір, який, зокрема повинен містити: назву послуги; обсяги з визначенням конкретних заходів; інформацію про дітей, за якими здійснюється догляд; інформацію про особу, яка здійснює догляд за такими дітьми; умови та строк надання послуги; вартість, періодичність оплати послуги; відповідальність сторін; місцезнаходження сторін договору. Громадяни України, іноземці без громадянства, які є батьками (усиновлювачами), опікунами дитини до трьох років і на законних підставах проживають на території України та уклали договір про здійснення догляду за дитиною до трьох років з муніципальною нянею мають право на відшкодування вартості послуги «муніципальна няня», що є щомісячною адресною компенсаційною виплатою одному з батьків (усиновлювачів), опікуну дитини до трьох років.

Після підписання договору

Протягом місяця, після підписання договору, батьки дитини повинні подати паперову або електронну заяву про надання компенсації послуги «муніципальна няня» до підрозділу соціального захисту населення, а також: заяву про перерахування коштів для компенсації послуги із зазначенням рахунка в установі банку; копію договору, укладеного з муніципальною нянею; відомості, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні послуги (чек, розрахункова квитанція, виписка з банківського рахунка) за місяць, в якому подано заяву (в електронній формі зазначаються відомості, що підтверджують такі витрати); інші документи, що підтверджують певні обставини, наприклад, наявність у дитини інвалідності або тяжкого захворювання. Заяви разом з документами, також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному місцевому структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

Строки розгляду заяви

Після надходження усіх документів до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення протягом 10 робочих днів приймається рішення про призначення компенсації в рамках послуги «муніципальна няня», яке протягом трьох днів надсилається заявнику. Виплати компенсації здійснюються у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок заявника до 10 числа місяця, наступного за місяцем, у якому були надані документи, що підтверджують витрати на послуги няні.

Дострокове розірвання договору

Якщо договір розірвано достроково, батьки зобов’язані протягом одного робочого дня повідомити про це та інші обставини, що впливають на можливість надання нянею послуг (зміни сім’єю місця проживання, припинення нянею здійснення підприємницької діяльності тощо) територіальне управління соціального захисту населення.

Хто не може отримати компенсацію послуг «муніципальна няня»?

Компенсація послуги «муніципальна няня» не призначається батькам, які є батьками – вихователями дитячих будинків сімейного типу, прийомними батьками, якщо вони отримують грошове забезпечення відповідно до законодавства, отримувачам послуги «муніципальна няня», які перебувають у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. Компенсація за послуги няні не скасовує декретні виплати та відпустку для догляду за дитиною, а також інші соціальні пільги та виплати, які отримує родина.

Підстави для відмови у призначенні компенсації

Відмовити у призначенні компенсації послуг «муніципальна няня» можуть у випадках: подання пакета документів не в повному обсязі; відсутності інформації про муніципальну няню в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та/або викладення недостовірної інформації в договорі; встановлення факту порушення вимог до муніципальної няні, або до отримувача послуги «муніципальна няня».

Чи можуть родичі дитини (бабуся або дідусь) бути муніципальною нянею?

Обмежень у даному питанні немає, бабуся або дідусь можуть бути муніципальною нянею. Треба лише зареєструватися фізичною особою – підприємцем або заснувати юридичну особу, яка надаватиме послугу догляду за дітьми до 3-х років. Такий варіант є особливо вигідний тим особам, яким не вистачає страхового стажу для призначення пенсії.

За більш детальною інформацією та необхідною консультацією або роз’ясненням, Ви можете звертатися до відділу «Красноградське бюро правової допомоги» Харківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м.Красноград, вул. Бєльовська, 90, 3 поверх, каб.30, контактний номер телефону 7-05-29 та за телефоном гарячої лінії системи БПД 0 800 213 103.

До уваги мешканців району

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
20 вересня 2021

 

Які особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними?

Уже майже 20 тисяч електронних листків непрацездатності прийнято Фондом соціального страхування України до оплати, а перші з них вже було профінансовано. Як і в разі паперових, для отримання допомоги за електронним лікарняним роботодавець має сформувати та подати до ФССУ заяву-розрахунок – саме від дати її отримання залежить дата фінансування матеріального забезпечення.

Які особливості оформлення заяви-розрахунку за е-лікарняними?

  • Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних.
  • Вона визначена у Порядку фінансування страхувальників, затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 12: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/958546
  • Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки.
  • Зверніть увагу, хоча форми заяв-розрахунків однакові для всіх лікарняних, більшість клієнтських спеціалізованих програмних забезпечень для електронного документообігу пропонують окремі форми заяв для паперових і електронних листків непрацездатності.

Формування заяви-розрахунку за е-лікарняним:

  • перші шість колонок заповнюються без змін, а поле «Серія» необхідно залишити порожнім;
  • у полі «Номер» вказується номер електронного лікарняного – він складається із десяти цифр і цифри після знаку дефісу;
  • у наступному полі потрібно вказати, є е-лікарняний первинним або продовженням (1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності, який також зазначено в електронному лікарняному – він буде співпадати для всіх лікарняних, сформованих в межах одного страхового випадку. Детальніше: https://www.facebook.com/SocialFundUA/posts/4111263955668786
  • у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності – він відрізняється від визначених для паперових лікарняних. Так, в е-лікарняних причини непрацездатності бувають:

«1 - Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві»

«2 - Вагітність і пологи»

«3 - Необхідність догляду за хворою дитиною»

«4 - Необхідність догляду за хворим членом сім’ї»

«5 - Необхідність догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за такою дитиною»

«6 - Карантин, встановлений відповідно до законодавства»

«7 - Протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства»

«8 - Перебування у відділенні санаторно-курортного закладу»

«9 - Тимчасове переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу» (може бути із позначкою про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта)

«10 - Перебування в самоізоляції, обсервації під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СoV-2»

Також у разі наявності в медичному висновку відмітки про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта, причина непрацездатності за кодом 1 після завершення відповідного розслідування може бути змінена Фондом на підставі актів розслідування нещасного випадку або професійного захворювання на причини:

«11 - Тимчасова непрацездатність внаслідок професійного захворювання»

«12 - Тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку на виробництві»;

  • решта колонок заповнюються, як і раніше.
  • Процедура подання заяв-розрахунків за паперовими і е-лікарняними не відрізняється. Документ можна подати онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення або на паперових носіях. Однак зверніть увагу, що заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – наразі він не має функціональної реалізації, а подані через нього заяви-розрахунки не передаються до органів Фонду соціального страхування України! Як подати заяву-розрахунок за е-лікарняними: https://www.facebook.com/SocialFundUA/posts/4117143828414132

На Харківщині відбудеться фестиваль «Олексіївська фортеця»

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
16 вересня 2021
У Первомайському Харківської області 18-19 вересня відбудеться фестиваль «Олексіївська фортеця 290», присвячений 290-річчю будівництва Української оборонної лінії. Захід відбувається за підтримки Харківської обласної ради в рамках конкурсу проєктів місцевого та регіонального розвитку «Разом в майбутнє».
Організатори фестивалю Первомайська міська рада, Харківський обласний центр культури і мистецтва, Харківський обласний центр туризму, ГО Моушн+. Захід відбувається за підтримки Харківської обласної ради в рамках конкурсу проєктів місцевого та регіонального розвитку "Разом в майбутнє".
На свято запросили 290 артистів та творчих колективів. У концерті на головній сцені пролунають виступи «Великого академічного Слобожанського ансамблю пісні і танцю», гуртів «Село і люди», «Євшан зілля», «Яри», «Фольк класік бенд», «Хор одиноких сердец сержанта Пеппера», та інших творчих колективів з усієї Харківщини.
Працюватимуть майданчики з активностями і розвагами для усієї родини: богатирські ігри і лучний тир, лабіринт і родинний квест, виставка-продаж виробів майстрів і творчі майстер-класи, численні фотозони, фудкорт, зона релаксу, дитячий майданчик з анімацією та драйвове барабанне коло.
Планується також встановлення нового рекорду - найбільший в Україні казан з органічною кашею «Казан чемпіон», та офіційне відкриття веломаршруту фортецями Слобожанщини «TourDeFort». Після відкриття стартує одноденний велотур, під час якого можна оглянути інші фортеці Української оборонної лінії.
Початок роботи фестивалю - о 10-00.
Подробиці - на офіційному сайті фестивалю https://fortfamilyfest.com/
Довідка. Проєкт «Фестиваль «Олексіївська фортеця» - драйвер розвитку туризму на Первомайщині» реалізований в рамках обласного конкурсу проєктів місцевого та регіонального розвитку «Разом в майбутнє».
Бюджет проєкту: 1,5 млн гривень, з яких співфінансування з обласного бюджету – 1,05 млн гривень та місцевого бюджету – 450 тис. гривень.

До уваги мешканців району

  • Надрукувати
  • E-mail
Деталі
Новини
14 вересня 2021

Заяву-розрахунок за е-лікарняними можна подати через програмне забезпечення або на паперових носіях

Кожного робочого дня до Фонду соціального страхування України роботодавці подають заяви-розрахунки для фінансування близько 17 тисяч лікарняних листків. 80% з них подаються онлайн – за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення.

Однак зверніть увагу, що наявний в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України інтерфейс для подання заяв-розрахунків наразі не має функціональної реалізації. У випадку подання роботодавцем заяви-розрахунку через кабінет така заява-розрахунок не передається до органів Фонду соціального страхування України!

Скористайтесь клієнтським спеціалізованим програмним забезпеченням – страхувальники самостійно обирають зручну їм програму для документообігу.

Щоб подавати документи онлайн із застосуванням електронного підпису/печатки потрібно укласти відповідний договір – це можна зробити, звернувшись до відділень робочих органів виконавчої дирекції ФССУ.

  • Контакти у розрізі регіонів: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493
  • Примірний договір: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/970830

Вибір способу подання заяви-розрахунку залишається добровільним для всіх страхувальників – у разі потреби, документ все ще можна подати на паперових носіях. Однак ми радимо віддати перевагу дистанційним способам і перейти на електронний документообіг. Це дозволить пришвидшити подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам, а в період карантину – обмежити контакти для протидії поширенню коронавірусної інфекції. Подання електронного документа надає страхувальнику право не подавати його на папері.

Нагадаємо, саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам, зокрема, допомог по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах.

Сторінка 17 із 133

  • Початок
  • Попередня
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Наступна
  • Кінець

Оголошення

  • До уваги власників земельних ділянок інформація Департаменту екології та природних ресурсів Харківської ОДА

    Інвестиційний атлас надрокористувача Нещодавно Державна служба геології та надр України запустила Інвестиційний атлас...

    Детальніше...

  • Про рішення комісії щодо проведення конкурсу на заміщення посади керівника Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Красноградського району»

    На засіданні, яке відбулось о 14 годині 00 хвилин 07 жовтня 2021 року, за адресою:  м. Красноград, вул. Соборна, 58-а (1-й...

    Детальніше...

Останні оновлення

  • Як стягнути аліменти на дитину, коли один з батьків проживає за кордоном
  • Розпорядження заступника голови районної ради від 13.05.2025 року № 7 "Про скликання ХХХІІІ сесії районної ради VІІІ скликання»
  • Рідним зниклих безвісти за особливих обставин стало простіше отримати відстрочку від мобілізації
  • 8 травня заступник голови районної ради Тетяна Дурачевська взяла участь у церемонії покладання квітів до меморіалу «Братські могили»
  • 8 ТРАВНЯ - ДЕНЬ ПАМ'ЯТІ ТА ПЕРЕМОГИ У ДРУГІЙ СВІТОВІЙ ВІЙНІ
  • Не згадали у заповіті: хто має право на спадщину незалежно від волі спадкодавця

puvrukmuhorhodarda association.kharkov.uavisticentr

Copyright © Берестинська районна рада

вул. Соборна, 58-а, м. Берестин, 63304
тел.: (057 44) 7-10-38, 7-25- 11, 7-19-30; факс: (057 44) 7-26-25
Email: [email protected]