Вітання голови Красноградської районної ради Володимира ПТИШНИКА з Днем молоді
- Деталі
- Новини
До уваги мешканців району актуальна інформація Красноградської районної філії Харківського обласного центру зайнятості
- Деталі
- Новини
Запрошуємо на навчання!
Красноградська районна філія Харківського ОЦЗ запрошує всіх бажаючих долучитися до безкоштовного навчання за професією «швачка» для жінок в рамках проєкту «Підтримка економічного розвитку жінок та внутрішньо переміщених осіб в Україні. SEW Ukraine». Цільова аудиторія – жінки, що належать до вразливих категорій населення, в тому числі ВПО, жінки з інвалідністю та інші групи.
Даний проєкт – це 5-річна (2020-2025) ініціатива уряду Канади, спрямована на підтримку жінок шляхом їх працевлаштування та розвитку підприємництва в секторі легкої промисловості.
Проект SEW Ukraine впроваджується Канадською фундацією кооперативного розвитку (CDF Canada) у партнерстві з БО «Всеукраїнський благодійний фонд «ГОРЄНІЄ» та за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади.
Харківська обласна служба зайнятості є партнером у реалізації цієї ініціативи. Близько 1000 жінок пройдуть практичну підготовку за напрямом «швачка» в облаштованій у рамках проєкту на найсучаснішому рівні майстерні Харківського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості. Навчання перших 2 груп вже стартувало в червні поточного року. Крім того, на базі Харківського ЦПТО ДСЗ буде створено виробничий швейний кооператив.
В рамках проєкту планується проведення дистанційного теоретичного навчання за професією «швачка» у форматі он-лайн та практичної частини на базі Харківського центру професійно-технічної освіти ДСЗ.
Для опанування теоретичної частини необхідно мати комп’ютер або телефон з підключенням до мережі Інтернет. Теоретичне навчання розраховане загалом на 60 годин та триватиме 2 тижні. Пройти навчальну програму можна в будь-який зручний для слухача час.
Практичне навчання розраховане на 90 годин та триватиме 3 тижні. Практичні вправи передбачають заняття в навчальній майстерні Харківського центру професійно-технічної освіти ДСЗ з майстром виробничого навчання, виконання ручних робіт та робіт на швейному обладнанні – сучасних швейний машинах та оверлоках. Проходження навчання для учасників є безкоштовним.
Після проходження навчання учасницям проєкту буде надана допомога в працевлаштуванні на підприємствах легкої промисловості або у відкритті власної справи, що дасть можливість працювати як самозайнята особа.
За додатковою інформацією звертайтеся до фахівців Красноградської районної філії Харківського обласного центру зайнятості за адресою: м. Красноград, вул. Соборна, 81А або за тел. (05744) 73287.
До уваги мешканців району актуальна інформація Красноградської районної філії Харківського обласного центру зайнятості
- Деталі
- Новини
До служби зайнятості в один клік за допомогою QR-кодів
З метою максимального наближення послуг служби зайнятості до всіх верств населення та орієнтуючись на зміни у сучасному світі технологій і новацій, у використання введені QR-коди, за допомогою яких потрапити до Інтерент-ресурсів служби зайнятості можна в один клік з будь-якого мобільного гаджету.
Тепер, щоб увійти на офіційний портал Державної служби зайнятості потрібно мати мобільний телефон або планшет, на якому встановлена спеціальна програма для сканування QR-кодів.
Використовуючи QR-коди ви зможете:
- подати заяву для реєстрації у службі зайнятості он-лайн із використанням сайту державних послуг "ДІЯ";
- ознайомитися з правами та обов’язками безробітного;
- ознайомитися з актуальними вакансіями;
- записатися на відвідування із використанням електронної черги.
Спробуйте та переконайтесь, що це швидко та зручно!
До уваги мешканців району інформація УПСЗН Красноградської РДА
- Деталі
- Новини
Управління соціального захисту населення Красноградської районної державної адміністрації повідомляє, що з 01 травня 2021 року право на субсидії втратять ті, хто:
– здійснив покупку квартири, земельної ділянки, транспортного засобу (крім мопеда або причепа), товарів довгострокового використання на суму понад 50 тисяч гривень одноразово протягом року, що передує року звернення за субсидією;
– має банківський депозит у сумі понад 100 тисяч гривень;
– здійснив купівлю-продаж валюти та банківських металів протягом року до звернення за субсидією на суму понад 50 тисяч гривень;
– має заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг та з оплати аліментів понад три місяці;
– має авто, якому менш ніж 5 років з дати випуску;
– має два і понад автомобілів, яким немає 15 років з дати випуску;
– не має доходів і при цьому ніде не навчався, не працював, не мав статусу безробітного;
- за наявності у конкретного члена домогосподарства та члена сім’ї особи зі складу домогосподарства двох житлових приміщень (квартири або будинку). При цьому не враховуються наявні у власності кімнати в гуртожитку, а також квартири та будинки (незалежно від їх кількості та місця реєстрації особи), які:
розташовані в сільській місцевості,
знаходяться на тимчасово окупованих територіях і територіях на лінії зіткнення,
перебувають у спільній власності (сумісній або частковій),
непридатні для проживання.
При цьому до міських населених пунктів належать міста і селища міського типу, до сільських – села і селища.
Харківський місцевий центр з надання безоплатної вторинної допомоги інформує
- Деталі
- Новини
Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
Відповідно до ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Повернути сплачену за товар грошову суму або замінити товар можливо лише у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, а саме, недоліків, які роблять неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виникли з вини виробника (продавця, виконавця), після їх усунення проявляються знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділені хоча б однією з нижченаведених ознак, а саме:
- вони взагалі не можуть бути усунуті;
- їх усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів (без згоди на подовження ремонту від споживача);
- вони роблять товар суттєво іншим.
У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.
Зазначені вимоги пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
Продавець не має права відправляти споживача до сервісного центру або до виробника, він зобов’язаний прийняти товар на ремонт та власним коштом передати товар до сервісного центру.
Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, сервісному центру, виробнику та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, сервісного центру, виробника.
На письмову вимогу споживача на час ремонту Вам може надаватися (з доставкою) товар аналогічної марки незалежно від моделі.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
При прийманні товару на ремонт споживачеві має бути виданий відповідний документ (квитанція про прийом на ремонт, акт прийому товару тощо). При підписанні цього документу зверніть увагу на наступне:
– в акті прийому має бути описаний стан товару, наявні механічні ушкодження, зовнішній вигляд тощо, інакше Ви не зможете довести, що працівники сервісу завдали вашому товару подряпини чи потертості.
– зверніть увагу на строки проведення ремонту. Ремонт строком більше 14 днів можливий лише за згодою споживача. Ви маєте право не погоджуватись та заперечувати проти встановлення більш тривалого строку гарантійного ремонту. Таке ваше заперечення дасть вам право:
а) на стягнення неустойки за прострочення ремонту товару, починаючи з 15-го дня, у розмірі 1% від вартості товару за кожен день прострочення ремонту;
б) право звернутися до магазину з вимогою про повернення грошей за товар або заміну товару у зв’язку з тим, що оскільки ремонт триває більше 14 днів без згоди споживача
– обов’язково вказуйте не лише свій номер телефону, а й поштову адресу.
Після закінчення ремонту у гарантійному талоні (акті виконаних робіт тощо) повинен бути зроблений запис щодо недоліку, який підлягав ремонту. Якщо протягом гарантійного строку той самий дефект проявиться знову – Ви матимете змогу звернутися до продавця з вимогою про повернення грошей або заміну товару.
У випадку, якщо сервісний центр надає висновок про те, що товар не підлягає гарантійному ремонту, оскільки дефект виник з вини споживача, у вас є право самостійно здійснити експертизу товару щодо встановлення причин появи дефекту або вимагати її проведення від продавця. Продавець (виконавець, виробник) зобов’язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.
За більш детальною інформацією та необхідною консультацією або роз’ясненням, Ви можете звертатися до відділу «Красноградське бюро правової допомоги» Харківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м.Красноград, вул. Бєльовська, 90, 3 поверх, каб.30, контактний номер телефону 7-05-29 та за телефоном гарячої лінії системи БПД 0 800 213 103.
До уваги мешканців району інформація УПСЗН Красноградської РДА
- Деталі
- Новини
Управління соціального захисту населення Красноградської районної державної адміністрації повідомляє, що урядом 19 травня 2021 року внесено зміни до порядку призначення житлових субсидій (постанова КМУ від 19.05.2021 № 505 «Деякі питання призначення житлових субсидій». Нові зміни дадуть змогу перепризначати субсидії без подання відповідної заяви з 01.05.2021 року, однак з деякими винятками.
Розгляд питань щодо призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020—2021 років, проводиться без звернень громадян, крім домогосподарств, яким житлова субсидія:
- надавалася у грошовій безготівковій формі;
- була призначена за фактичним місцем проживання осіб (орендарі житлових приміщень (будинків); індивідуальні забудовники, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщені особи);
- була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які не проживають за місцем реєстрації.
Рішення про призначення житлових субсидій з 01.05.2021 домогосподарствам без звернень громадян приймається на підставі інформації Міністерства фінансів за результатами проведеної верифікації даних щодо одержувачів житлових субсидій у квітні 2021 р.
Питання та відповіді призначення житлових субсидій з 01 травня 2021 року
- Які документи потрібні для переоформлення житлової субсидії згідно з новими правилами?
Як і раніше, у загальному випадку для призначення субсидії потрібно подати заяву відповідної форми і декларацію. При собі мати паспорти зареєстрованих у домоволодінні осіб, свідоцтва про народження дітей, довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків, рахунок з банку у разі його наявності.
– Для отримання бланків і подання документів обов’язково особисто приходити до управління соціального захисту?
Ні. Міністерство соціальної політики України вже довело до відома структурних підрозділів з питань соціального захисту і територіальних громад нові форми бланків відповідних документів: Заяви про призначення та надання житлової субсидії й Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.
Отримати їх можна безкоштовно, і надаються вони у разі звернення громадянина за призначенням субсидій.
- Як діяти жителям громад, які були укрупнені шляхом об’єднання?
З питаннями оформлення субсидій громадяни повинні звертатися до:
- старост,
- виконкому територіальної громади,
- структурного підрозділу з питань соціального захисту громади,
- центру з надання адміністративних послуг (ЦНАП) територіальної громади.
– До якого часу можна подати документи на отримання субсидії в неопалювальний період?
Для громадян, які мають оновити документи для призначення субсидії, перехідний період триватиме з травня до кінця вересня, тобто, подавати документи можна протягом п’яти місяців. При цьому, незалежно від строку звернення, субсидія буде призначена і нарахована з травня.
– Чи можна зараз оформлювати субсидію вже на опалювальний період?
Наразі проводиться оформлення субсидії на неопалювальний період. Але субсидії призначаються з 1 травня й до кінця наступного опалювального періоду, тобто до 30 квітня 2022 року. До поданих зараз документів інших у жовтні чи листопаді додавати нічого не потрібно. Як і раніше, інформацію про доходи громадян органи соцзахисту населення отримуватимуть самостійно. Відповідні запити будуть опрацьовуватися у режимі автоматичного обміну інформацією з Пенсійним фондом, фіскальною службою, фондами соціального страхування.
– Як довго доведеться чекати на призначення субсидії?
Уже скасовані комісії, які вирішували питання призначення субсидій в окремих випадках. Зараз призначення субсидії у всіх випадках призначатимуться безпосередньо органами соціального захисту населення на підставі поданих документів. І завдяки цьому термін призначення субсидії скорочується. У комісій це займало до 30 днів. Тепер процедура відбуватиметься у 10-денний термін.
– Як призначатиметься субсидія на понаднормову житлову площу?
Норма житла, на яку призначається субсидія, на домогосподарство з однієї особи складає 48,87 кв. м, і 13,65 – на кожну наступну особу. Тобто, на сім’ю з трьох осіб – близько 75 кв. У минулий опалювальний період в Україні було близько 450 тис. домогосподарств, які одержували субсидію на понаднормову площу. Постановою, яка регламентує призначення житлових субсидій, визначено, що субсидія на понаднормову площу розповсюджується лише в одному випадку – якщо до складу домогосподарства входять непрацездатні особи (особи з інвалідністю, пенсіонери, діти), які не працюють. У таких випадках субсидії на понаднормову площу, як і в попередні опалювальні періоди, будуть нараховані автоматично на підставі інформації про склад домогосподарства та про соціальний статус його членів.
У наданні субсидії відмовлять, якщо:
– площа квартири перевищує 130 кв. м,
– площа будинку понад 230 кв. м.
При призначенні субсидій не враховуються житлові приміщення, які перебувають у спільній частковій або сумісній власності чи розташовані у сільській місцевості й отримані як спадщина.
– Чи є винятки в призначенні субсидій власникам кількох житлових помешкань?
Виняток буде зроблено лише тим, хто має кілька житлових приміщень у сільській місцевості з огляду на їхню низьку вартість і неліквідність (як правило, це успадковане майно).
– Чи передбачена субсидія у випадку, якщо хтось з членів родини мешкає за іншою адресою чи за кордоном?
Працездатні особи, котрі понад 60 днів відсутні за місцем реєстрації й не декларують своїх доходів, втрачають права на субсидію. Тож треба або задекларувати доходи, або змінити склад домогосподарства, інакше кажучи, місце реєстрації. На це, відповідно до закону «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», дається 30 днів.
Але якщо людина працює за кордоном й офіційно сплачує там податки, лікується чи доглядає за дитиною, то малозабезпечені члени її домогосподарства в Україні мають право на субсидію.
– Чи можуть претендувати на житлові субсидії власники індивідуальних транспортних засобів?
Якщо конкретний член одного домогосподарства має авто, випущене менше п’яти років тому або два чи понад автомобілів віком не старше 15 років, то субсидія в такому випадку не призначається. Відповідно, якщо один автомобіль або кілька старші за 15-річний вік, на призначення субсидії це не впливає.
– Які зміни в нарахуванні субсидій чекають на власників розділених особових рахунків?
Ніяких змін не буде. Якщо в одному домогосподарстві мешкають дві родини чи понад, які сплачують комунальні послуги на різні особові рахунки, і це документально підтверджено, їм субсидії будуть призначатися на загальних підставах.
– Яку суму грошей можна тримати на банківському депозиті, щоб людина не втратила права на субсидію?
Попередньо була визначена сума в еквіваленті 25 прожиткових мінімумів або 56 тисяч гривень. Зараз ця сума становить 100 тисяч гривень. При цьому до сукупного доходу при розрахунку розміру субсидії дивіденди, отримані від розміщення депозиту, враховуватися не будуть.
– Чи вплине на призначення субсидії сплата за навчання або лікування, якщо це буде велика сума?
Ні.
– Які категорії населення втратять право на субсидії?
Право на субсидії втратять ті, хто:
– здійснив покупку квартири, земельної ділянки, транспортного засобу (крім мопеда або причепа), товарів довгострокового використання на суму понад 50 тисяч гривень одноразово протягом року, що передує року звернення за субсидією;
– має банківський депозит у сумі понад 100 тисяч гривень;
– здійснив купівлю-продаж валюти та банківських металів протягом року до звернення за субсидією на суму понад 50 тисяч гривень;
– декларує відсутність доходу і перебував за кордоном понад 60 днів за винятком перебування на лікуванні, у відрядженні, для нагляду за дитиною;
– має заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг та з оплати аліментів понад три місяці;
– не повернув до бюджету незаконно отриману субсидію за попередній період;
– має авто, якому менш ніж 5 років з дати випуску;
– має два і понад автомобілів, яким немає 15 років з дати випуску;
– не має доходів і при цьому ніде не навчався, не працював, не мав статусу безробітного.
– Які найпоширеніші способи зловживань при оформленні державних субсидій було виявлено при верифікації?
У минулий опалювальний період житлові субсидії отримували трохи понад 3 млн домогосподарств. Кількість тих, хто декларував недостовірну інформацію, склала близько 2-3%. Найтиповіші зловживання пов’язані з поданням недостовірних даних про склад домогосподарства або приховування інформації про його зміну та здійснення дороговартісних покупок на суму понад 50 тисяч гривень одномоментно (транспортних засобів та іншого майна) чи одномоментне придбання валюти у великих розмірах після оформлення субсидії. Дехто робить внески до статутних капіталів, великі благодійні внески на розвиток підприємств, купує корпоративні права чи акції й при цьому позиціонує себе як безробітного чи такого, що живе на мінімальну зарплату. Верифікація, яка проводилася протягом двох останніх років, засвідчила, зокрема, що 830 отримувачів субсидій купили сумарно валюти майже на 140 мільйонів гривень. Однак говорити про масовість таких зловживань і що це не дасть більшості оформити житлову субсидію, недоречно. Дійсно вразливим верствам населення, для яких сплата комунальних послуг у повному обсязі є непосильною, хвилюватися не треба.
– З 1 травня завершився процес монетизації субсидій. Яким чином ті, хто отримував їх у безготівковій формі, зможуть отримати «живі» гроші?
Монетизація субсидій почалася у 2019 році, і житлова субсидія надавалася грошовими коштами, але двома різними механізмами. Готівку у минулому опалювальному періоді отримували 95% субсидантів, а 5% (це 160 тисяч домогосподарств) користувалися безготівковою формою, яку адміністрував «Ощадбанк». Принциповим положенням нових правил призначення субсидій є завершення процесу їх монетизації. Перехід винятково на грошову форму отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг дасть можливість громадянам оперативно управляти залишками коштів після всіх розрахунків, не чекаючи на закінчення опалювального сезону.
Усі, хто користувався безготівковою субсидією в минулому опалювальному періоді, зможуть отримати відповідні кошти до грудня поточного року. Тим, хто має рахунок в Ощадбанку, вони надійдуть уже у червні, а хто не має його, мусить відкрити, щоб отримати гроші, зекономлені протягом минулого опалювального періоду, які можна буде використати на власні потреби.
Харківський місцевий центр з надання безоплатної вторинної допомоги інформує
- Деталі
- Новини
Спадковий договір
Відповідно до статті 1302 Цивільного кодексу України за спадковим договором одна сторона (набувач) зобов'язується виконувати розпорядження другої сторони (відчужувача) і в разі його смерті набуває право власності на майно відчужувача. Слід зазначити, що до спадкового договору не застосовуються норми спадкового права за Цивільним кодексом України.
Відчужувачем у спадковому договорі може бути подружжя, один із подружжя або інша особа, а набувачами як фізичні, так і юридичні особи.
Особливості спадкового договору з участю подружжя
Предметом спадкового договору може бути майно, яке належить подружжю на праві спільної сумісної власності, а також майно, яке є особистою власністю будь-кого з подружжя.
Спадковим договором може бути встановлено, що в разі смерті одного з подружжя спадщина переходить до другого, а в разі смерті другого з подружжя його майно переходить до набувача за договором (стаття 1306 Цивільного кодексу України).
Якщо предметом спадкового договору є майно, що знаходиться в особистій власності одного з подружжя, такий договір укладається в загальному порядку (статті 638 Цивільного кодексу України). Майно, яке було придбане в період спільного подружнього життя, належить подружжю на праві спільної сумісної власності (статті 60-62 Сімейного кодексу України). Тому спадковий договір на все спільне майно не може бути укладений без згоди другого з подружжя. Якщо договір було укладено без згоди другого з подружжя, це тягне недійсність правочину (стаття 215 Цивільного кодексу України). У випадку, якщо подружжя відчужувача не згодне із включенням спільно нажитого майна в спадковий договір, і подружжя не дійшло згоди з приводу цього майна, то відчужувач може в судовому порядку встановити свою частку в спільному майні і після цього укласти окремий спадковий договір.
Спадковий договір укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню, а також державній реєстрації у Спадковому реєстрі в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.
На майно, визначене у спадковому договорі, нотаріус, який посвідчив цей договір, накладає заборону відчуження. Зняття заборони відбувається після смерті відчужувача на підставі пред’явлення його свідоцтва про смерть.
Заповіт, який відчужувач склав щодо майна, вказаного у спадковому договорі, є нікчемним.
При укладенні спадкового договору набувач, якщо він є спадкоємцем за заповітом чи законом, не втрачає право на спадкування у тій частині майна, яка не була визначена у спадковому договорі.
Спадковий договір може бути розірвано судом на вимогу відчужувача у разі невиконання набувачем його розпоряджень. Спадковий договір може бути розірвано судом також на вимогу набувача у разі неможливості виконання ним розпоряджень відчужувача.
За більш детальною інформацією та необхідною консультацією або роз’ясненням, Ви можете звертатися до відділу «Красноградське бюро правової допомоги» Харківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м.Красноград, вул. Бєльовська, 90, 3 поверх, каб.30, контактний номер телефону 7-05-29 та за телефоном гарячої лінії системи БПД 0 800 213 103.
До уваги мешканців району актуальна інформація Красноградської районної філії Харківського обласного центру зайнятості
- Деталі
- Новини
Шановні роботодавці!
Запрошуємо Вас на інформаційний онлайн-семінар для роботодавців в рамках реалізації Національного плану спільних дій щодо зниження рівня незадекларованої праці для роботодавців за участі представників Головного управління Держпраці у Харківській області на тему: «Легалізація праці-основний напрямок роботи у рамках спільної діяльності Державної служби України з питань праці та Державної служби зайнятості. Розірвання трудового договору з ініціативи власника та порядок вивільнення працівників. Забезпечення безпечних і нешкідливих умов праці».
Дата проведення семінару: 25 травня 2021 року;
Час проведення: 11:00 год. - 12:00 год.;
Місце проведення онлайн-семінару в дистанційному режимі: Красноградська районна філія ХОЦЗ, за адресою м.Красноград вул.Соборна,81А
Заявку на участь у онлайн-семінарі можно подати за тел. 05744-7-17-44.