До уваги мешканців району інформація Харківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної допомоги
- Деталі
- Новини
Цивільний шлюб
Визначення поняття цивільний шлюб в українському законодавстві відсутній. Натомість, в нормативно-правових актах та судовій практиці визначається термін фактичні шлюбні відносини, цивільний шлюб. Із набранням чинності Сімейним кодексом України в 2004 році цивільний шлюб став майже прирівняний до офіційного. Проте на практиці цивільний шлюб має гострі підводні камені.
Перше питання - як встановити походження дитини. Стаття 52 Конституції України та стаття 142 Сімейного кодексу України визначає, що діти рівні у своїх правах незалежно від походження, а також мають рівні права та обов’язки щодо батьків незалежно від того, чи перебували їхні батьки у шлюбі між собою. У випадку цивільного шлюбу походження дитини від матері визначається на підставі документа закладу охорони здоров’я про народження нею дитини, а походження дитини від батька може визначається: за заявою матері та батька дитини; за заявою чоловіка, який вважає себе батьком дитини; за рішенням суду.
Наступне питання- аліментні зобов’язання. Стаття 91 Сімейного кодексу України передбачає можливість отримання аліментів у випадку «фактичних шлюбних відносин». Однак, законодавство вимагає щоб відносини між жінкою і чоловіком мали тривалий характер, а також визначає окремі умови, за яких може виникнути право на утримання.Так, на аліменти має право той з учасників «фактичних шлюбних відносин», хто став непрацездатним під час спільного проживання або якщо з нею (ним) проживає їхня дитини.Проте, надаючи жінці право на утримання під час вагітності, Сімейний кодекс, не містить механізму, як саме це право може реалізовуватися, оскільки, якщо з позовом до суду звернеться законна дружина, то батьком майбутньої дитини буде вважатися законний чоловік, а якщо звернеться жінка, яка не перебуває в зареєстрованому шлюбу, їй спочатку доведеться знову ж таки доводити факт спільного проживання з чоловіком, від якого вона хоче отримати аліменти.Крім того, пов’язуючи право на утримання з тривалим проживанням однією сім’єю, Кодекс не визначає який термін спільного проживання буде визнаватись «тривалим». Тобто, в кожному конкретному випадку суд буде індивідуально визначати чи є підстави для надання утримання чи ні.
Наступне питання- це поділ спільного майна. Відповідно до частини першої статті 74 Сімейного кодексу України , якщо жінка та чоловік проживають однією сім’єю, але не перебувають у шлюбі між собою, майно, набуте ними за час спільного проживання, належить їм на праві спільної сумісної власності, якщо інше не встановлено письмовим договором між ними. Спільне майно чоловік та жінка мають право поділити, як в добровільному порядку шляхом укладення нотаріально посвідченого договору та визначення частки майна, що належатиме кожному з них, так і в судовому порядку. Але тут виникають певні труднощі. Для визнання права спільної власності на майно набуте у цивільному шлюбі необхідно в судовому порядку довести факт спільного проживання, а також те, що майно набуте внаслідок саме спільної праці цивільного подружжя та особа, яка прагне визнати право на таке майно зробила грошовий вклад у його придбання. Щоб уникнути такого становища необхідно в договорі купівлі- продажу одразу зазначати двох покупців, тоді кожному з них належатиме відповідна частка майна.Якщо розмір часток у договорі не вказується, то на підставі частини першої статті 357 Цивільного кодексу України вони вважаються рівними. Більше того, договірний спосіб упорядкування відносин між фактичним подружжям є чи не єдиним способом захисту прав та інтересів його учасників.
Наступне питання- це спадкові правовідносини. У цивільному шлюбі найчастіше трапляється так, шо після смерті одного з подружжя другий має досить примарні шанси успадкувати майно спільно набуте за період проживання в цивільному шлюбі. Згідно зі статтею 1264 цього Цивільний кодекс України у четверту чергу право на спадкування за законом мають особи, які проживали зі спадкодавцем однією сім’єю не менш як п’ять років до відкриття спадщини. Для того щоб мати право на частину спадщини, а саме на майно що спільно набуте за час цивільного шлюбу знову ж таки необхідно звертатись до суду і доводити факт проживання зі спадкодавцем однією сім’єю і факт спільного набуття разом з ним спірного майна. Ще одним способом зміни черговості одержання спадкоємцями за законом права спадкування є те, що за умови якщо спадкоємець протягом тривалого часу опікувався, матеріально забезпечував, надавав іншу допомогу спадкодавцеві, який через похилий вік, тяжку хворобу або каліцтво був у безпорадному стані. Для цього необхідно довести, що спадкодавець був хворий, потребував опіки і матеріальної допомоги, яку особа йому надавала. Для того щоб спростити процес спадкування цивільний чоловік та дружина можуть укласти заповіт, яким фактично забезпечать спадкові права один одного.
За більш детальною інформацією та необхідною консультацією Ви можете звертатися до відділу «Красноградське бюро правової допомоги» Харківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м.Красноград, вул.Бєльовська,90,3 поверх, каб.30, контактний номер телефону 7-05-29 та за телефоном гарячої лінії системи БПД 0 800 21 31 03.
Сьогодні свій День народження святкує депутат районної ради Юрій Литвин
- Деталі
- Новини
Шановний пане Юрію!
Прийміть найщиріші вітання з нагоди Вашого Дня народження!
Бажаємо Вам безперешкодної дороги до успіху, успішного ведення справ, високих досягнень і перспективних планів.
Нехай Вас завжди супроводжує вдача, постійно зігріває тепло людської вдячності, а будні і свята наповнюються радістю, світлом та любов’ю рідних.
З повагою, голова районної ради Володимир Птишник, виконавчий апарат районної ради та депутатський корпус VII скликання
Вітання голови районної ради Володимира ПТИШНИКА з Днем національної поліції України
- Деталі
- Новини
До уваги мешканців району інформація Харківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної допомоги
- Деталі
- Новини
Обов’язок повнолітніх дітей утримувати непрацездатних батьків
У ст.51 Конституції України закріплено обов’язок повнолітньої дитини піклуватися про своїх непрацездатних батьків.
Сімейний кодекс передбачає, що повнолітні дочка, син зобов'язані утримувати батьків, які є непрацездатними і потребують матеріальної допомоги, а також зобов'язані брати участь у додаткових витратах на батьків, викликаних тяжкою хворобою, інвалідністю або немічністю.
Підставою виникнення аліментного зобов'язання між повнолітніми дітьми та їх батьками щодо їх утримання є склад юридичних фактів. Це походження дітей; родинний зв'язок батьків і дітей; непрацездатність батьків (непрацездатними визнаються особи, які досягли пенсійного віку, а також особи з інвалідністю). Потреба батьків у матеріальній допомозі полягає в тому, що батьки не мають можливості забезпечити своє гідне існування у зв’язку з відсутністю пенсій або через її низький рівень, а також у зв’язку з відсутністю інших джерел для існування. Обов’язок виплачувати аліменти батькам може бути покладено лише на повнолітніх дітей.
Дочка, син можуть бути звільнені судом від обов'язку утримувати матір, батька та обов'язку брати участь у додаткових витратах, якщо буде встановлено, що мати, батько ухилялися від виконання своїх батьківських обов'язків. Під ухиленням батьків від виконання своїх батьківських обов'язків мається на увазі, що вони не піклувались про фізичний і духовний розвиток дитини, її навчання, підготовку до самостійного життя, зокрема: не забезпечували необхідного харчування, медичного лікування, догляду, що негативно вплинуло на її фізичний розвиток як складову виховання, не спілкувалися з дитиною в обсязі необхідному для її нормального самоусвідомлення, не надавали дитині доступу до культурних та інших духовних цінностей, не сприяли засвоєння нею загальнопризнаних форм моралі, не виявляли інтересів до її внутрішнього світу, не створювали умов для отримання нею освіти.
Постає питання, як звернутись до суду з позовом. Позовна заява про стягнення аліментів подається до районних, районних у містах, міських та міськрайонних судів у порядку цивільного судочинстваза зареєстрованим місцем проживанням або перебуванням відповідача або позивача. Позов про стягнення аліментів може бути пред’явлений до одного/ кількох з дітей або до всіх дітей разом. За подання позовної заяви у справах про стягнення аліментів позивач звільняється від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях, це передбачено ст.5 Закону України «Про судовий збір». До позовної заяви додаються докази, що обґрунтовують позовні вимоги (стягнення аліментів), наприклад: документи, що підтверджують доводи позивача про потребу в матеріальній допомозі (довідка з управління Пенсійного фонду про розмір пенсії, довідка з лікувальної установи про захворювання тощо); довідка про склад сім'ї; довідка про заробітну плату відповідача (у разі наявності) тощо. Суд визначає розмір аліментів на батьківу твердій грошовій сумі і (або) у частці від заробітку (доходу) з урахуванням матеріального та сімейного стану сторін. При визначенні розміру аліментів та додаткових витрат на непрацездатних батьків суд бере до уваги можливість одержання ними утримання від інших дітей, до яких не пред'явлено позову про стягнення аліментів, а також від дружини, чоловіка та своїх батьків. Також до уваги береться отримання батьками пенсії, пільг, субсидій, наявність в батьків майна, що може приносити дохід тощо. Отже, в кожному конкретному випадку суд враховує всі види заробітку чи доходу як дітей, так і батьків.
За більш детальною інформацією та необхідною консультацією або роз’ясненням, Ви можете звертатися до відділу «Красноградське бюро правової допомоги» Харківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м.Красноград, вул.Бєльовська,90,3 поверх, каб.30, контактний номер телефону 7-05-29 та за телефоном гарячої лінії системи БПД 0 800 21 31 03.
Вітання голови районної ради Володимира Птишника до Дня податківця України
- Деталі
- Новини
Держпідтримка АПК-2020: програми, механізми, терміни
- Деталі
- Новини
Мінекономіки на 2020 рік розроблено низку варіантів підтримки розвитку підприємництва в сільській місцевості для сільгоспвиробників. Нижче представлені програми підтримки для різних видів сільськогосподарської діяльності.
Фінансова підтримка розвитку фермерських господарств.
За цим напрямом у 2020 році передбачено спрямувати 380 млн грн.
Державна підтримка надаватиметься:
1) ФГ, яке має чистий дохід від реалізації продукції (послуг) за останній рік до 20 млн грн шляхом:
- бюджетної дотації за утримання корів (5000 грн, але не більше ніж 250 000 грн ФГ, у власності яких перебуває від 5 корів, ідентифікованих та зареєстрованих відповідно до законодавства, за кожну наявну, станом на 01 липня поточного року корову)
- часткової компенсації витрат, пов’язаних з наданими с/г дорадчими послугами (виплата 90% вартості, але не більше ніж 10 000 грн с/г дорадчим службам)
- бюджетної субсидії на одиницю оброблюваних угідь (1 га) – новоствореним ФГ (3000 грн на 1 га, але не більше 60 000 грн на одне ФГ)
2) с/г обслуговуючому кооперативу, до складу якого входять одне і більше ФГ, шляхом відшкодування 70% вартості вітчизняних техніки та обладнання, придбаних, як за власні кошти, так і за кредитні (до 3 млн, на один кооператив)
Термін подачі документів для отримання :
- бюджетної дотації за утримання корів - до 01 жовтня комісії Мінекономіки
- часткової компенсації витрат, пов’язаних з наданими сільськогосподарськими дорадчими послугами - до 01 листопада уповноваженим банкам
- фінансової підтримки сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів - до 01 жовтня уповноваженим банкам
- бюджетної субсидії на одиницю оброблюваних угідь (1 га) – новоствореним ФГ - щомісяця Українського державного фонду підтримки фермерських господарств
Фінансова підтримка на поворотній основі (безвідсоткові кредити) через Український Державний Фонд підтримки фермерських господарств.
За цим напрямом у 2020 році передбачено спрямувати 67 млн грн (із спеціального фонду держбюджету) у розмірі до 500 тис. грн на одне ФГ.
Цю допомогу, відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання підтримки фермерським господарствам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1102, можуть отримати на конкурсних засадах усі ФГ, окрім тих, які мають заборгованість перед Укрдержфондом та його регіональними відділеннями, яких визнано банкрутами, щодо яких порушено справу про банкрутство та які перебувають у стадії ліквідації, а також, у яких виявлено факти незаконного одержання та/або нецільового використання бюджетних коштів.
Термін подачі документів:
протягом 30 календарних днів з моменту публікації в друкованих засобах інформації оголошення про проведення конкурсу.
Державна підтримка через доплати на користь застрахованих осіб - членів/голів СФГ.
За цим напрямом у 2020 році передбачено 20 млн грн.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 року № 565 «Про затвердження Порядку надання сімейним фермерським господарствам додаткової фінансової підтримки через механізм доплати на користь застрахованих осіб - членів/голови сімейного фермерського господарства єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» доплата здійснюватиметься протягом 10 років у розмірі від 0,9 до 0,1 мінімального страхового внеску, виключно за умови сплати решти внеску головою/членами СФГ. Доплату можуть отримати члени/голова СФГ без статусу юридичної особи, яке створене відповідно до статті 8-1 Закону України “Про фермерське господарство” та зареєстроване платником єдиного податку четвертої групи.
Термін подачі документів:
не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку місяця
Державна підтримка розвитку тваринництва та переробки сільськогосподарської продукції.
За напрямом у 2020 році передбачено спрямувати 1 млрд грн.
Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для державної підтримки розвитку тваринництва та переробки с/г продукції, затвердженого постановою КМУ від 07.02.2018 № 107 (в редакції постанови КМУ від 20.05.2020 № 395) буде передбачена за такими напрямами:
- дотація за бджолосім’ї (за наявні від 10 до 300 бджолосімей у розмірі 200 грн за бджолосім’ю)
- відшкодування вартості закуплених племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів (до 50% вартості)
- відшкодування вартості тваринницьких об'єктів (до 30 % вартості)
- відшкодування вартості об’єктів із зберігання та переробки зерна (до 30 % вартості)
- компенсація вартості об’єктів, профінансованих за рахунок банківських кредитів (до 25% обсягу залучених кредитних коштів для отримувачів 2018-2019 років)
Термін подачі документів:
- до 01 жовтня поточного року за місцезнаходженням пасіки до відповідної сільської, селищної, міської ради або ради ОТГ - дотація за бджолосім'ї;
- до 10 жовтня поточного року до Комісії Мінекономіки - відшкодування вартості закуплених племінних тварин, бджіл, сперми та ембріонів;
- до 15 жовтня поточного року до Комісії Мінекономіки - відшкодування вартості тваринницьких об'єктів;
- до 15 вересня поточного року повідомлення про намір до Мінекономіки - відшкодування вартості об’єктів із зберігання та переробки зерна;
- до 01 числа щомісячно (за грудень 2019 р. - до 1 липня) поточного року - до уповноваженого банку, в якому був залучений кредит - компенсація вартості об’єктів, профінансованих за рахунок банківських кредитів.
Для отримання у поточному році бюджетних коштів, виплачених не в повному обсязі у 2019 році через незалежні від одержувача причини необхідно повторно подати до Мінекономіки документи згідно з вимогами пунктів 8 та 9 вищезазначеного Порядку (зі змінами від 20.05.2020).
Фінансова підтримка розвитку садівництва, виноградарства та хмелярства.
За цим напрямом у 2020 році передбачено спрямувати 400 млн грн на загальну суму не більше 25 млн грн на одного суб'єкта господарювання, шляхом часткового відшкодування вартості:
- придбання садивного матеріалу (після закладення насаджень) у розмірі до 80% вартості;
- спорудження шпалери і встановлення систем краплинного зрошення у розмірі до 30% вартості (після завершення монтажних робіт);
- нового будівництва та реконструкції холодильників для зберігання плодів, ягід, столових сортів винограду та хмелю власного виробництва, цехів первинної переробки технічних сортів винограду, плодів та ягід власного виробництва, об’єктів із заморожування плодів та ягід виробникам, які вирощують плоди та ягоди, у розмірі до 30% вартості;
- придбання ліній товарної обробки плодів та ягід виробниками, які вирощують плоди та ягоди, автоматизовані лінії з висушування плодів, ягід та хмелю власного виробництва, лінії з переробки власно вирощених плодів, ягід та технічних сортів винограду на соки, пюре, виноматеріали у розмірі до 30% вартості після завершення пусконалагоджувальних робіт;
- придбання техніки та обладнання (зокрема іноземного виробництва, які не виробляються в Україні) для проведення технологічних операцій у виноградарстві, садівництві, хмелярстві, згідно з визначеним Мінекономіки переліком, у розмірі до 30% вартості.
Термін подачі документів:
За відшкодування саджанців, шпалер, краплинного зрошення подати документи до 01 жовтня поточного року обласній комісії. За відшкодування будівництва ліній, сховищ, обладнання подати документи до 01 жовтня до комісії Мінекономіки.
Часткова компенсація вартості с/г техніки та обладнання вітчизняного виробництва.
За цим напрямом у 2020 році передбачено спрямувати 437 млн грн. Крім того, буде виплачена компенсація сільськогосподарським товаровиробникам, які придбали техніку та обладнання у жовтні - листопаді 2019 р, але з незалежних від них причин не отримали компенсацію.
Підтримка надаватиметься відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 1 березня 2017 року № 130, на безповоротній основі, у розмірі 25% вартості за придбані у вітчизняних виробників та/або їх дилерів техніку та обладнання.
Одержувачами бюджетних коштів є юридичні особи та фізичні особи – підприємці – сільгосптоваровиробники, основною діяльністю яких є постачання с/г товарів (за визначенням, наведеним уп 2.15ст.2 ЗУ “Про державну підтримку сільського господарства України”), вироблених ними на власних або орендованих основних засобах, за умови, що питома вага вартості таких с/г товарів становить не менше 75% вартості всіх товарів, поставлених такими юридичними та фізичними особами протягом попередніх 12 послідовних звітних податкових періодів сукупно, а новоутворених с/г товаровиробників, які провадять господарську діяльність менш, як 12 календарних місяців - за результатами кожного окремого звітного періоду).
Термін подачі документів:
Уповноважені банки формують реєстр сільськогосподарських товаровиробників, які придбали техніку та обладнання, і щомісяця до 10 числа подають його в електронному та паперовому вигляді до Мінекономіки.
Фінансова підтримка заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів
За даним напрямом у 2020 році передбачено спрямувати 1,2 млрд грн.
Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 300, підтримка надається на конкурсній основі суб’єктам господарювання агропромислового комплексу - юридичним особам незалежно від організаційно-правової форми та форми власності та фізичним особам - підприємцям (далі - позичальники), які:
1) провадять діяльність у галузях тваринництва та використали кредитні кошти для покриття поточних витрат та витрат капітального (інвестиційного) характеру, пов’язаних із провадженням діяльності у галузі тваринництва;
2) провадять діяльність за іншими видами сільськогосподарської діяльності (крім тваринництва).
Компенсація надається позичальникам щомісячно за фактично нараховані та сплачені відсотки у розмірі 1,5 облікової ставки Національного банку, що діє на дату нарахування відсотків, але не вище розмірів передбачених кредитними договорами, зменшених на 5 відсоткових пунктів за:
· короткостроковими кредитами, залученими для покриття виробничих витрат;
· середньо- та довгостроковими кредитами, залученими для придбання основних засобів сільськогосподарського виробництва, здійснення витрат, пов’язаних з будівництвом і реконструкцією виробничих об’єктів сільськогосподарського призначення, а також для будівництва і реконструкції виробничих об’єктів.
Обсяги підтримки
· Позичальникам, які займаються тваринництвом - до 15 млн грн
· Іншим позичальникам - до 5 млн грн
Термін подачі документів:
протягом року.
Доступні кредити 5-7-9%. За даним напрямом у 2020 році передбачено спрямувати 2 млрд грн зі спеціального фонду державного бюджету
Міністерством фінансів України, відповідно до Порядку надання фінансової державної підтримки суб’єктам мікропідприємництва та малого підприємництва, затвердженого постановою КМУ від 24.01.2020 № 28, через Фонд розвитку підприємництва, передбачено програму компенсації процентної ставки для суб’єктів підприємництва, які, зокрема, здійснюють свою діяльній в аграрній галузі, в рамках якої вони можуть зменшити сплату базової процентної ставки до рівня з 9 до 7, або 5, відсотків річних.
Таким здешевленням кредитів можуть скористатись юридичні особи та фізичні особи – підприємці, зокрема:
- ФГ, у тому числі й сімейні;
- с/г обслуговуючі та виробничі кооперативи;
- інші сільгосптоваровиробники;
- суб’єкти мікропідприємництва та малого підприємництва, які ведуть господарську діяльність у сільській місцевості.
Докладніше із умовами отримання підтримки можна ознайомитись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/28-2020-%D0%BF#Text
Термін подачі документів:
немає строку
Детальніше з програмами можна ознайомитися в презентації:https://bit.ly/2NCL1uZ
До уваги мешканців району оголошення Кирилівської сільської ради
- Деталі
- Новини
Оголошення про проведення конкурсу з визначення виконавця земельних торгів з продажу права оренди на земельні ділянки на конкурентних засадах
на території Кирилівської сільської ради Красноградського району Харківської області
1.Мета проведення конкурсу: визначення виконавця земельних торгів з продажу права оренди на земельні ділянки на конкурентних засадах на території Кирилівської сільської ради Красноградського району Харківської області.
2.Визначення виконавця земельних торгів організатором земельних торгів здійснюється у порядку, визначеному законодавством.
3.Витрати на організацію і проведення земельних торгів, у тому числі виплата винагороди виконавцю земельних торгів, здійснюватимуться без витрачання бюджетних коштів.
4.Умови відбору виконавця земельних торгів:
- виконавець забезпечує підготовку лотів за власний рахунок з наступним відшкодуванням йому витрат переможцем земельних торгів у відповідності до частини п’ятої статті 136 Земельного кодексу України.
- витрати (видатки), здійснені виконавцем на проведення земельних торгів, відшкодовуються йому переможцем земельних торгів у відповідності до частини п’ятої статті 135 Земельного кодексу України;
5. Конкурсна документація подається в запечатаному конверті, на якому, крім поштових реквізитів, робиться відмітка “На відбір виконавця послуг з підготовки та проведення земельних торгів” із зазначенням об’єкта. У конверті мають міститися підтвердні документи з їх описом та окремий запечатаний конверт з пропозицією щодо вартості виготовлення документації із землеустрою, нормативної грошової оцінки та терміну виконання таких робіт.Усі сторінки документів, що надаються претендентом у складі його пропозиції повинні бути засвідчені посадовими особами претендента відповідно до компетенції та з дотриманням норм чинного законодавства України в сфері оформлювання документів. Документи мають бути без поправок, дописок тощо.
6. Перелік підтверджуючих документів, які подаються на відбір виконавців:
- реєстр документів, наданих у складі пропозиції (за формою згідно з додатком 4);
- відомості про претендента (за формою згідно з додатком 3);
- копії установчих документів претендента та довідки про присвоєння йому ідентифікаційного коду згідно з ЄДРПОУ;
- копія(ї) дозвільного(их) документа(ів);
- інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
для здійснення робіт із землеустрою – наявність у складі учасника за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою та які зареєстровані в Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників відповідно до Закону України «Про землеустрій»;
для проведення земельних торгів – суб’єкт господарювання повинен мати у складі не менше двох ліцитаторів (за основним місцем роботи або залучених за трудовим договором (на умовах сумісництва, строкового контракту тощо з урахуванням вимог законодавства про працю), ліцитатори повинні мати вищу освіту та відповідні кваліфікаційні сертифікати (документальним підтвердженням є копії кваліфікаційних сертифікатів інженера-землевпорядника, кваліфікаційних свідоцтв ліцитаторів);
- інформація про продані лоти: кількість за 2018-2020 роки, стартова ціна, ціна їх продажу порівняно зі стартовою ціною (для претендента на проведення земельних торгів);
В запечатаному конверті подається пропозиція про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також строку виконання робіт (у календарних днях).
Суб’єкти господарювання, що мають право на проведення земельних торгів можуть подавати пропозиції на відбір виконавця торгів до 16:00 год. 14 липня 2020 року.
Конкурс з визначення виконавця земельних торгів відбудеться 17 липня 2020 року о 10-00 годині в приміщенні Кирилівської сільської ради. (с. Кирилівка, вул. Центральна, 84)
Поштова адреса, за якою подаються документи:
63320, Харківська область
Красноградський район
с. Кирилівка
вул. Центральна, 84
Контактні телефони: 057-44-96-440 , 0953065690
телефон для довідок: 0953065690
Кирилівський сільський голова Тетяна Нерушенко
Вітання голови районної ради Володимира ПТИШНИКА до Дня молоді України
- Деталі
- Новини
Вітання голови районної ради Володимира Птишника до Дня Конституції України
- Деталі
- Новини