Оголошення
про конкурси на заміщення посад керівників закладів освіти Красноградського району
Найменування і місцезнаходження закладу освіти:
Зорянський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Красноградської районної ради Харківської області (Красноградський район, село Зоряне, вулиця Молодіжна, 66).
Лукашівський навчально-виховний комплекс (заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – заклад дошкільної освіти) Красноградської районної ради Харківської області (Красноградський район, село Лукашівка, провулок Шкільний, 1).
Березівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Красноградської районної ради Харківської області (Красноградський район, село Березівка, вулиця Стовбова, 78).
Хрестищенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Красноградської районної ради Харківської області (Красноградський район, село Хрестище, вулиця Шкільна, 29).
Добренський навчально-виховний комплекс (заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – заклад дошкільної освіти) Красноградської районної ради Харківської області (Красноградський район, село Добренька, вулиця Садова, 70).
Найменування посади та умови праці:
Директор закладу освіти.
Посадовий оклад, надбавки, доплати та премії встановлюються згідно контракту, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 974 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2012 № 1298» та від 28.12.2016 № 1037 «Про оплату праці працівників установ та організацій окремих галузей бюджетної сфери», статті 3 Закону України від 06.12.2016 № 1774–VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України».
Кваліфікаційні вимоги до претендентів на посаду директора закладу освіти:
Керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою та має вищу освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, високі моральні якості та стан здоров’я, що дозволяє виконувати професійні обов’язки.
Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі:
- заяву про участь у конкурсі;
- особовий листок з обліку кадрів з 2 фотокартками 3x4 см та автобіографією;
- копії документів про освіту (наукові ступені та інші відзнаки);
- копії паспорта та ідентифікаційного коду, засвідчені претендентом;
- письмову згоду на обробку персональних даних;
- копію трудової книжки;
- програму розвитку закладу на шість років (на два роки - для особи, яка претендує на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше), у якій повинні бути чітко відображені заходи, які вживатимуться претендентом на вирішення проблем, що висвітлені у звіті, а також заходи, що будуть вживатися з метою забезпечення фінансово-господарської стійкості закладу та підвищення ефективності його діяльності;
- мотиваційний лист довільної форми.
Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої нею інформації.
Особа може надавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня тощо.
Місце та строк подання документів:
Документи приймаються з 23 березня 2018 року по 23 квітня 2018 року до 17 год. 00 хв. у відділі освіти Красноградської районної державної адміністрації, вулиця Соборна, 77, м. Красноград, 63304.
Конкурсний відбір складається з таких стадій:
- оголошення конкурсу на заміщення посади керівника закладу освіти;
- подання документів учасниками конкурсного відбору на посаду керівника закладу освіти;
- відбір кандидатів на посаду керівника закладу освіти;
- надання конкурсною комісією висновку щодо результатів конкурсного відбору на розгляд районної ради.
Дата, місце проведення конкурсного відбору:
За рішенням конкурсної комісії дата і час, місце проведення конкурсного відбору будуть повідомленні додатково.
Прізвище, ім'я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору:
Найдюк Ірина Григорівна, 7-03-28, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..