До уваги пільговиків та субсидіантів

З набуттям чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 14.08.2019р. № 807 для пільговиків та субсидіантів, які одержують пільги та житлові субсидії у грошовій безготівковій формі з 01.10.2019р. вступають в дію наступні зміни:

  • АТ «Ощадбанк» є єдиним уповноваженим банком, який забезпечує банківське обслуговування реалізації механізму надання житлових субсидій/пільг у грошовій безготівковій формі (деталі: http://www..ua/ua/sd).

При цьому, для зручності одержувачів житлової субсидії/пільг, яким призначено субсидію/пільгу в безготівковій формі, створено персональний кабінет, до якого одержувач житлової субсидії/пільговик може зайти, вказавши номер мобільного телефону.

У власному кабінеті одержувач субсидії/пільговик може дізнатися всю необхідну інформацію про рух коштів, а саме: залишок субсидії/пільги, розмір нарахованої субсидії/пільги, перелік комунальних послуг, що сплачені за рахунок субсидії/пільги (при умові надходження інформації від постачальників комунальних послуг).

АТ «Ощадбанк», згідно з Порядком надання субсидій/пільг, інформує одержувач субсидії/пільговиків за допомогою SMS-інформування про стан розрахунків за комунальні послуги протягом доби після перерахування коштів комунальним підприємствам.

Для отримання SMSпро стан розрахунків за комунальні послуги та реєстрації в особистому кабінеті одержувача субсидії/пільговика необхідно:

  1. Звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення з проханням доповнити Ваші персональні дані номером мобільного телефону. Пільговику, котрий вже надавав номер мобільного телефону, звертатись повторно не потрібно.
  2. Далі УПСЗН передає Ваш номер мобільного телефону до АТ «Ощадбанк».
  3. Після цього одержувач субсидії/пільговик зможе отримувати SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та зможе ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ в особистому кабінеті одержувача субсидії/пільговика на сайті Ощадбанку: https://pkb..ua/login.

У випадку, якщо пільговик не отримав SMS-повідомлення, потрібно після 20 числа місяця звернутись до контакт-центру Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України).

При виникненні питанні слід звертатися:

  • До органів соцзахисту з приводу отримання інформації з будь-яких питань, пов’язаних із призначенням субсидії/пільги, одержувачам субсидії/пільговикам;
  • До постачальників комунальних послуг – з приводу отримання інформації про спожиті послуги, нараховані суми, розмір заборгованості/переплати одержувачів субсидії/пільги;
  • До контакт-центру Ощадбанку – з приводу отримання інформації по операціях, відображених за відповідним обліковим записом, одержувачам субсидії/пільги.

Контакт-центр Ощадбанку тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України).

Додатково повідомляємо, співробітники АТ «Ощадбанк», за необхідністю, надають практичну допомогу пільговику для входу в особистий кабінет.

Отримати будь яку інформацію про отримання житлових субсидій можна в управлінні праці та соціального захисту населення за адресою м. Красноград, вул. Бєльовська, 84, або за телефоном гарячої лінії 71810.

 

Начальник Управління                                       Світлана ГОНТАР