Використання земельних ділянок прибережних захисних смуг

уздовж річок та водойм.

Відповідно до статті 60 Земельного кодексу України вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм з метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності встановлюються прибережні захисні смуги.

Прибережні захисні смуги встановлюються по берегах річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною:

а) для малих річок, струмків і потічків, а також ставків площею менш як 3 гектари - 25 метрів;

б) для середніх річок, водосховищ на них, водойм, а також ставків площею понад 3 гектари - 50 метрів;

в) для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів.

У межах прибережних захисних смуг забезпечується безперешкодний та безоплатний доступ громадян до узбережжя морів, морських заток, лиманів та островів у внутрішніх морських водах у межах пляжної зони, до берегів річок, водойм та островів для загального водокористування, крім земель охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон та зон особливого режиму використання земель, а також земельних ділянок, на яких розташовані:

гідротехнічні, гідрометричні та лінійні споруди;

об’єкти підвищеної небезпеки;

пансіонати, об’єкти реабілітації, спорту, санаторії та інші лікувально-оздоровчі заклади, дитячі оздоровчі табори, що мають відповідні передбачені законом документи на споруди та провадження відповідної діяльності;

об’єкти природно-заповідного фонду, об’єкти культурної спадщини.

Обмеження доступу громадян у будь-який спосіб (у тому числі шляхом влаштування огорож або інших конструкцій) до узбережжя водних об’єктів на земельних ділянках прибережних захисних смуг, що перебувають у користуванні громадян або юридичних осіб, а також справляння за нього плати є підставою для припинення права користування земельними ділянками прибережних захисних смуг за рішенням суду.

Відповідно до статті 61 Земельного кодексу України у прибережних захисних смугах забороняється влаштування огорож або інших конструкцій, що перешкоджають доступу громадян до берегів річок, водойм та островів, крім випадків, передбачених законом.

Такі огорожі або інші конструкції демонтуються їхніми власниками протягом десяти днів після одержання письмової вимоги місцевої державної адміністрації чи виконавчого органу сільської, селищної чи міської ради. У разі невиконання такої вимоги зазначені огорожі або інші конструкції демонтуються за рішеннями місцевої державної адміністрації чи виконавчого органу сільської, селищної чи міської ради. Видатки відповідного місцевого бюджету, пов’язані з демонтажем зазначених огорож або інших конструкцій, відшкодовуються їхніми власниками.

У разі якщо неможливо встановити власника огорожі або інших конструкцій чи особу, за рішенням якої вони були встановлені, оплата робіт, пов’язаних із демонтажем, покладається на особу, у користуванні якої перебуває земельна ділянка, на якій встановлена огорожа або інші конструкції.

У прибережних захисних смугах уздовж річок, навколо водойм та на островах забороняється:

а) розорювання земель (крім підготовки ґрунту для залуження і залісення), а також садівництво та городництво;

б) зберігання та застосування пестицидів і добрив;

в) влаштування літніх таборів для худоби;

г) будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення, гідрометричних та лінійних, а також інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, огорож, прикордонних знаків, прикордонних просік, комунікацій), у тому числі баз відпочинку, дач, гаражів та стоянок автомобілів;

ґ) влаштування звалищ сміття, гноєсховищ, накопичувачів рідких і твердих відходів виробництва, кладовищ, скотомогильників, полів фільтрації тощо;

д) миття та обслуговування транспортних засобів і техніки.

Таким чином, у межах прибережних захисних смуг забезпечується безперешкодний та безоплатний доступ громадян до берегів річок та водойм, влаштування огорож або інших конструкцій, що перешкоджають доступу громадян до берегів річок та водойм забороняється.

«Масштабне впровадження енергоефективних практик в житловому секторі країни завжди було важливим завданням для забезпечення енергетичної незалежності України. Тому енергоефективні, ощадливі та комфортні будинки є одним із пріоритетів державної політики сьогодні. 

Програма «‎Енергодім» зазнала важливих змін, які збільшують рівень підтримки для наших клієнтів — ОСББ. Тепер співвласники можуть залучати до всіх (або деяких)  етапів реалізації проекту  —  фахівця, який надасть послуги з професійного супроводу проекту енергомодернізації будинку.

Повідомляємо, що Харківський центр професійно – технічної освіти державної служби зайнятості має можливість організувати підвищення кваліфікації на курсах цільового призначення за напрямом «Професійний супровід проектів термомодернізації будинків» для навчання проектних менеджерів, які планують займатися реалізацією програми «Енергодім» при ОСББ за кошти юридичних або фізичних осіб.

Термін навчання 0,5 міс. (30 годин), форма навчання дистанційна. Вартість навчання залежить від кількості осіб в навчальній групі і буде складати:

-        10 осіб - 404,10 грн.

-        15 осіб - 354,01 грн.

Контингент,який може бути залучений до навчання (професійні управителі багатоквартирних будинків, голови ОСББ, енергоаудитори, енергоменеджери, інженери-консультанти, інженери-проектувальники)

За більш детальною інформацією звертатись до Красноградської районної філії за адресою: м. Красноград, вул. Соборна, буд. 81 А або за тел. 7-17-44.»

 

Проєкт з професійної перепідготовки "Нове покликання"

Харківська обласна служба зайнятості разом з Харківським центром професійно-технічної освіти державної служби зайнятості та Громадською організацією «Інститут соціальної політики регіону» впроваджують проєкт «Нове покликання». Суть проєкту полягає в професійній перепідготовці та покращенні можливостей для працевлаштування працівників органів публічної влади і бюджетних установ, які знаходяться під загрозою скорочення внаслідок децентралізації, адміністративно-територіальної реформи, оптимізації мереж шкіл і лікарень і не мають статусу безробітного на момент участі у проєкті.

Проєкт «Нове покликання» запрошує безкоштовно опанувати затребувану у громаді професію:


• адміністратор ЦНАП;
• соціальний працівник;
• фахівець у галузі благоустрою;
• менеджер проєктів розвитку громад;
• бухгалтер для ФОП;
• бухгалтер, у т. ч. «1С».

Професійне перевтілення починається з проходження тренінгу з розвитку soft skills (неспеціалізованих, надпрофесійних навичок, які сприяють швидкій адаптації до нових умов праці) або тренінгу з основ підприємництва. Навчальний процес триває дистанційно та в неробочий час.  

Початок тренінгів по мірі комплектування груп вже у жовтні 2020 року.
Для подання заявки на участь у проєкті потрібно заповнити анкету за посиланням: 
https://forms.gle/rheYi6L2n1TqkbPS7

За консультацією щодо подання заявки на участь у проекті звертатися до фахівців з питань зайнятості Красноградської районної філії Харківського ОЦЗ за телефоном (05744)7-17-44, або за адресою вул.Соборна 81А,                             м. Красноград.

свеча

Красноградська районна рада висловлює глибоке співчуття з приводу передчасної смерті директора Красноградського ЖРЕП Крятова Олексія Петровича.
Він був людиною мудрою та розважливою, ніколи не забував про проблеми тих, хто поруч.
У роботі щедро ділився своїм досвідом, допомагав людям, завжди був відкритий добротою своєї душі і серця.
Порядність і чесність – це найголовніші риси характеру Олексія Петровича.
Низько схиляємо голову перед відходом у вічність в самому розквіті сил і енергії людини, яку ми поважали і шанували за мудрість, професіоналізм, далекоглядність, доброзичливість.
Розділяємо біль тяжкої втрати з сім’єю та друзями Олексія Петровича та глибоко сумуємо з приводу його смерті.
Світла пам’ять про цю чудову Людину завжди житиме в наших серцях.
З повагою, голова районної ради Володимир ПТИШНИК, виконавчий апарат районної ради та депутатський корпус VII скликання

Умови передачі земельної ділянки орендарем в суборенду

По-перше, суборенда землі — це передача земельної ділянки її користувачем (орендарем) іншій особі в користування на певний строк та на умовах, погоджених з орендодавцем. Такі відносини оформляються відповідним договором. Відповідно до ст.8 Закону України «Про оренду землі» орендована земельна ділянка або її частина може передаватися орендарем у суборенду без зміни цільового призначення, якщо це передбачено договором оренди або за письмовою згодою орендодавця. Необхідно подивитися сам договір оренди земельної ділянки. Якщо там не передбачено право орендаря здавати ділянку в суборенду, то право на таку передачу орендар набуває лише після отримання письмової згоди орендодавця. Також орендована земельна ділянка або її частина може бути передана в суборенду, якщо орендодавець протягом одного місяця не надішле письмового повідомлення щодо своєї згоди чи заперечення.

По-друге, умови договору суборенди земельної ділянки повинні обмежуватися умовами договору оренди земельної ділянки і не суперечити йому.

По-третє, строк суборенди не може перевищувати строку, визначеного самим договором оренди землі. У разі якщо договір оренди припиняється, то чинність договору суборенди земельної ділянки теж припиняється. Після підписання сторонами договору суборенди земельної ділянки, вам необхідно його державно зареєструвати. За згодою сторін такий договір посвідчується нотаріально.

Державна реєстрація договорів суборенди земельної ділянки проводиться за порядком, визначеним для державної реєстрації договорів оренди землі. Важливе значення під час укладення договору суборенди земельної ділянки є наступні умови, на які ви маєте звернуту особливу увагу:

- орендована земельна ділянка або її частина може передаватися орендарем у суборенду без зміни цільового призначення, якщо це передбачено договором оренди або за письмовою згодою орендодавця;

- умови договору суборенди земельної ділянки повинні обмежуватися умовами договору оренди земельної ділянки і не суперечити йому;

- строк суборенди не може перевищувати строку, визначеного договором оренди землі; у разі припинення договору оренди чинність договору суборенди земельної ділянки також припиняється;

- договір суборенди земельної ділянки підлягає державній реєстрації, а за згодою сторін договір суборенди посвідчується нотаріально;

- передача в суборенду земельних ділянок, на яких розташовані цілісні майнові комплекси підприємств, установ і організацій державної або комунальної власності, а також заснованих на майні, що належить Автономній Республіці Крим, та їх структурних підрозділів, забороняється.

Договір суборенди землі може бути розірваний за згодою сторін. На вимогу однієї із сторін договір суборенди може бути достроково розірваний за рішенням суду в порядку, встановленому законом. Розірвання договору суборенди землі в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або цим договором.

За більш детальною інформацією та необхідною консультацією або роз’ясненням, Ви можете звертатися до відділу «Красноградське бюро правової допомоги» Харківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м.Красноград, вул.Бєльовська,90,3 поверх, каб.30, контактний номер телефону 7-05-29 та за телефоном гарячої лінії системи БПД 0 800 21 31 03.

До уваги отримувачів відшкодування вартості послуги з догляду

за дитиною до трьох років «муніципальна няня»!

Управління соціального захисту населення Красноградської райдержадміністрації повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів України № 897 від 30 вересня 2020 року внесено зміни до Порядку відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня».

Постановою КМУ № 897 установлено, що протягом одного місяця з дня набрання чинності цією постановою, 02.10.2020 року, батьки, опікуни дитини віком до трьох років, які отримують відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня» (далі — компенсація послуги «муніципальна няня»), повинні підтвердити своє право на отримання компенсації послуги «муніципальна няня» шляхом подання структурному підрозділу з питань соціального захисту населення документів, що підтверджують зайнятість кожного з батьків, опікунів дитини відповідно до Закону України «Про зайнятість населення».

За винятком отримувачів послуги «муніципальна няня», які здійснюють догляд за дитиною з інвалідністю, дитиною, хворою на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет І типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок ІV ступеня, дитиною, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, якій не встановлено інвалідність, а також отримувачів послуги «муніципальна няня», у яких одночасно народилося троє і більше дітей.

Компенсація послуги «муніципальна няня» надається у разі, коли один або обидва з батьків, опікунів не зайняті та є особами з інвалідністю І або ІІ групи.

У разі не підтвердження права на отримання компенсації послуги «муніципальна няня» її виплата припиняється з місяця, що настає за місяцем виникнення обставин, які призвели до втрати права на отримання такої компенсації.

Одночасно повідомляємо, що управлінням проводиться перевірка фізичної особи - підприємця та юридичної особи, які надають послуги Муніципальна няня. Змінами до Порядку передбачається, що фізичною особою — підприємцем (КВЕД 97.00 та/або КВЕД 88.91), може здійснювати догляд одночасно не більше ніж за трьома дітьми, за винятком догляду за дітьми з багатодітної сім’ї. Муніципальна няня, яка є юридичною особою (КВЕД 78.20 та/або КВЕД 85.10), може забезпечувати здійснення догляду одночасно не більше ніж за десятьма дітьми з різних сімей за адресою, визначеною муніципальною нянею.

Підставою для відмови в призначенні або для припинення виплати компенсації послуги «муніципальна няня» є також установлення факту порушення вищезазначених умов Порядку.

Для отримання будь-яких роз’яснень та консультацій звертайтесь до управління соціального захисту населення Красноградської РДА за адресою м.Красноград,вул.Бєльовська,84 або за телефоном гарячої лінії: 7-18-10.

Призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду

Управління соціального захисту населення Красноградської райдержадміністрації повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 р. № 859 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі» затверджено Порядок подання та оформлення документів, призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (далі Порядок).

Порядок встановлює механізм призначення і виплати компенсації за догляд (далі — компенсація), що призначається фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на непрофесійній основі, без проходження навчання особам із числа членів своєї сім’ї, які спільно з нею проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки та є:

-             особами з інвалідністю І групи;

-             дітьми з інвалідністю;

-             громадянами похилого віку з когнітивними порушеннями;

-             невиліковно хворими, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися;

-             дітьми, яким не встановлено інвалідність, але які є хворими на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, дітьми, які отримали тяжку травму, потребують трансплантації органа, потребують паліативної допомоги відповідно до переліку тяжких захворювань, розладів, травм, станів, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність.

Розмір компенсації обчислюється як різниця між прожитковим мінімумом на одну особу в розрахунку на місяць, установленим законом на 1 січня календарного року, в якому надаються соціальні послуги з догляду та середньомісячним сукупним доходом фізичної особи, яка надає соціальні послуги, за попередні шість місяців, що передують місяцю подання заяви про згоду надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

Призначення і виплата компенсації здійснюються структурним підрозділом із місяця подання фізичною особою, яка надає соціальні послуги, таких документів:

заява про надання компенсації;

заява про перерахування коштів із зазначенням рахунка в установі банку;

копія паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків;

копія свідоцтва про народження дитини (у разі надання соціальних послуг з догляду на непрофесійній основі дитині);

декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї). У декларації також зазначається інформація про склад сім’ї заявника;

копія акта огляду медико-соціальною експертною комісією;

висновок лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді громадян похилого віку внаслідок когнітивних порушень за формою, затвердженою МОЗ;

висновок лікарської комісії медичного закладу щодо потреби в догляді невиліковно хворих осіб, які через порушення функцій організму не можуть самостійно пересуватися та самообслуговуватися, за формою, затвердженою МОЗ;

копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років за формою, затвердженою МОЗ;

довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу в порядку та за формою, встановленими МОЗ;

Компенсація призначається на 12 місяців.

Одночасно повідомляємо, що фізичним особам, які надають соціальні послуги, щомісячні компенсаційні виплати, раніше призначені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2004 р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги» проводяться до дати призначення таким фізичним особам іншої виплати на догляд, або до 31 грудня 2022 року.

Для отримання будь-яких роз’яснень та консультацій звертайтесь до управління соціального захисту населення Красноградської РДА за адресою м.Красноград, вул.Бєльовська, 84 або за телефоном гарячої лінії: 7-18-10.

«Безпечні умови праці на підприємстві - це одна з найважливіших складових для успішної діяльності кожної компанії. Відповідно до чинного законодавства України, кожний керівник, фахівець, спеціаліст, працівник повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці.

Повідомляємо, що Харківський центр професійно – технічної освіти державної служби зайнятості має можливість організувати професійне навчання на курсах цільового призначення за напрямом «Навчання з питань охорони праці посадових осіб» за кошти юридичних або фізичних осіб.

За більш детальною інформацією звертатись до Красноградської районної філії за адресою: м. Красноград, вул. Соборна, буд. 81 А або за тел. 7-17-44.»