Надрукувати
Звернення громадян
Порядок проведення особистого прийому громадян посадовими особами

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядженням

заступника голови районної ради

від 12 травня 2025 року № 8

ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому громадян у Берестинській районної ради

 

1. Загальні положення

1.1. Порядок проведення особистого прийому громадян посадовими особами Берестинської районної ради (далі – Порядок) визначає процедуру проведення особистого прийому громадян головою Берестинської районної ради, заступником голови, керуючим справами виконавчого апарату Берестинської районної ради (далі – керівництво Берестинської районної ради), керівниками структурних підрозділів Берестинської районної ради.

      1.2. Особистий прийом громадян головою Берестинської районної ради проводиться лише за попереднім записом у дні та години, визначені графіком особистого прийому громадян (далі - графік).

Голова Берестинської районної ради або заступник голови районної ради затверджує графік та в разі потреби вносить до нього зміни.

Інформація про порядок особистого прийому громадян керівництвом Берестинської районної ради і графік розміщуються на офіційному вебсайті Берестинської районної ради, в соціальних мережах та у громадській приймальні органу місцевого самоврядування. 

          1.3. Особистий прийом громадян керівництвом Берестинської районної ради та керівниками структурних підрозділів Берестинської районної ради проводиться з тих питань, вирішення яких належить до повноважень Берестинської районної ради.

          Якщо громадянин звертається до Берестинської районної ради повторно з питань, що будуть розглядатися на особистому прийомі громадян заступником голови Берестинської районної ради, загальний відділ готує матеріали за результатами розгляду попередніх звернень. Матеріали розгляду попередніх звернень заявників, інші матеріали і документи, що стосуються суті питання, разом із реєстраційно-контрольною карткою передаються заступнику голови Берестинської районної ради.

          1.4. Виїзні особисті прийоми громадян проводяться заступником голови Берестинської районної ради за окремим графіком проведення особистих виїзних прийомів громадян у зручний для громадян час, за місцем їх роботи чи проживання, оприлюдненим шляхом розміщення на офіційному вебсайті Берестинської районної ради.

          1.5. Органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації Берестинського району, де заплановано проведення виїзного особистого прийому громадян, доводять до відома населення району, міста або працівників підприємства, установи, організації інформацію про дату, місце і час проведення прийому, вживають заходів щодо створення відповідних умов та організації його проведення.

          1.6. Під час проведення виїзного особистого прийому громадян заступником голови Берестинської районної ради він приймає від громадян письмові звернення, що передаються до загального відділу виконавчого апарату районної ради для реєстрації в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

          1.7. Після проведення виїзного особистого прийому громадян заступник голови Берестинської районної ради інформує про кількість громадян, які звернулися під час прийому, кількість звернень, за якими надані роз’яснення по суті порушених питань, для ведення обліку особистого прийому громадян у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

2. Особистий прийом громадян головою Берестинської районної ради

          2.1. Особистий прийом громадян головою Берестинської районної ради проводиться за попереднім записом.

          Попередній запис громадян на особистий прийом голови Берестинської районної ради здійснюється під час звернення громадянина до загального відділу виконавчого апарату Беристинської районної ради (далі – загальний відділ). Начальник загального відділу не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня прийому здійснює попередній запис у журналі обліку особистого прийому громадян (додаток 1) головою Берестинської районної ради.

          2.2. Під час попереднього запису на особистий прийом громадян головою Берестинської районної ради з’ясовується:

          - прізвище, ім’я, по батькові громадянина;

          - місце проживання громадянина;

          - зміст порушеного питання;

          - до яких посадових осіб чи органів державної влади звертався громадянин і яке було прийнято рішення;

          - чи було порушене питання предметом судового розгляду.

          2.3. Особистий прийом громадян головою Берестинської районної ради здійснюється у разі коли порушене громадянином питання належить до компетенції Берестинської районної ради та залишилося не вирішеним по суті після особистого прийому громадян заступником голови, керуючим справами виконавчого апарату Берестинської районної ради з урахуванням їх  інформації щодо шляхів вирішення питання.

          2.4. З метою організаційного забезпечення особистого прийому загальний відділ:

          1) забезпечує добірку матеріалів з питань, що будуть розглядатися на особистому прийомі громадян (попередні звернення, матеріали щодо їх розгляду, висновки, довідки, відповіді посадових осіб, які розглядали питання раніше, тощо);

          2) вживає заходів щодо проведення першочергового особистого прийому головою Берестинської районної ради (у дні проведення прийому) тих категорій громадян, звернення яких відповідно до чинного законодавства розглядаються особисто головою Берестинської районної ради в першочерговому порядку.

          2.5. У разі відсутності голови Берестинської районної ради у день проведення особистого прийому (відпустка, відрядження, тимчасова непрацездатність, виробнича необхідність тощо) особистий прийом громадян проводять уповноважені головою районної ради посадові особи.

          2.6. Особистий прийом громадян головою Берестинської районної ради може бути організований також за безпосереднім дорученням голови Берестинської районної ради, незалежно від графіка проведення прийому.

          2.7. Виїзний особистий прийом громадян головою Берестинської районної ради проводиться за попереднім записом.

Органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації Берестинського району забезпечують здійснення попереднього запису громадян на особистий прийом голови Берестинської районної ради та передають відповідну інформацію до загального відділу не пізніше ніж за один робочий день до дати проведення виїзного особистого прийому.

         2.8. За результатами особистого прийому громадян головою Берестинської районної ради загальним відділом складається картка обліку особистого прийому громадян (додаток 2) в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

         2.9. У записі на особистий прийом може бути відмовлено з таких підстав:

          - повторне звернення одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті;

          - звернення з приводу оскарження рішення, що було подане з порушенням строків, визначених статтею 17 Закону України «Про звернення громадян»;

          - звернення особи, визнаної судом недієздатною (за винятком випадків, коли від імені особи діє законний представник, повноваження якого оформлені у встановленому законодавством порядку).

         Про відмову в записі та її причини громадянинові надається відповідне роз’яснення.

3. Особистий прийом громадян заступником голови, керуючим справами виконавчого апарату Берестинської районної ради 

     3.1. Особистий прийом громадян заступником голови, керуючим справами виконавчого апарату Берестинської районної ради (далі – заступником голови районної ради), проводиться згідно з графіками, без попереднього запису в порядку черговості громадян, які прийшли на прийом.

    3.2. Під час особистого прийому громадян заступником голови районної ради загальний відділ з’ясовує прізвище, ім’я, по батькові громадянина, місце проживання, зміст порушеного питання, чи було воно предметом судового розгляду та оформляє реєстраційно-контрольну картку в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

       Якщо громадянин звертається до Берестинської районної ради повторно з питань, що будуть розглядатися на особистому прийомі громадян заступником голови районної ради загальний відділ готує матеріали за результатами розгляду попередніх звернень. Матеріали розгляду попередніх звернень заявників, інші матеріали і документи, що стосуються суті питання, разом із реєстраційно-контрольною карткою передаються заступнику голови районної ради, керуючому справами.

       3.3.  Виїзні особисті прийоми громадян проводяться заступником голови районної ради за окремим графіком проведення особистих виїзних прийомів громадян у зручний для громадян час, за місцем їх роботи чи проживання, оприлюдненим шляхом розміщення на офіційному вебсайті Берестинської районної ради.

       3.4. Органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації Берестинського району, де заплановано проведення виїзного особистого прийому громадян, доводять до відома населення району, міста або працівників підприємства, установи, організації інформацію про дату, місце і час проведення прийому, вживають заходів щодо створення відповідних умов та організації його проведення.

        3.5. Під час проведення виїзного особистого прийому громадян заступником голови районної ради вони приймають від громадян письмові звернення, що передають до загального для реєстрації в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

        3.6. Після проведення виїзного особистого прийому громадян заступник голови районної ради інформуює  про кількість громадян, які звернулися під час прийому, кількість звернень, за якими надані роз’яснення по суті порушених питань, для ведення обліку особистого прийому громадян у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

4. Особистий прийом громадян керівниками структурних підрозділів Берестинської районної ради

           4.1. Особистий прийом громадян керівниками структурних підрозділів Берестинської районної ради проводиться згідно з графіками, без попереднього запису в порядку черговості громадян, які прийшли на прийом.

       4.2. Керівники структурних підрозділів Берестинської районної ради є відповідальними за організацію проведення ними особистих прийомів громадян.

          4.3. Облік особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів Берестинської районної ради здійснюється відповідними структурними підрозділами в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

5. Прикінцеві положення

       5.1. Керівництво Берестинської районної ради та керівники структурних підрозділів Берестинської районної ради під час особистого прийому громадян:

           -  розглядають питання по суті;

           -  надають відповідно до чинного законодавства обґрунтовані роз’яснення.

         5.2. Письмові звернення, що отримані на особистому (у тому числі виїзному) прийомі, розглядаються в установленому законодавством порядку.

         5.3. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому громадян неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянину повідомляється письмово.

 

 

Начальник загального відділу

виконавчого апарату районної ради                                                                Володимир СТЕПАНЕНКО